تفریح, تفریحــــات آبی, کیش

تجربه ای فراموش نشدنی با فلای بورد

تجربه ای فراموش نشدنی با فلای بورد

تجربه_ای_فراموش_نشدنی_با_فلای_بورد

فلای بورد یکی دیگر از ورزش های آبی کیش است که شباهت زیادی با چتر پاراسل دارد. اما فلای بورد به صورت فردی بوده و به تنهایی روی آب های نیلگون خلیج فارس معلق خواهید شد. با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات این ورزش هیجان انگیز آشنا کنیم.

گذراندنِ نیم ساعت با فلای بورد بالای سطحِ دریای نیلگون کیش می‌تواند به تمام تفریحات دیگر بیارزد. فلای بورد با اینکه چند سال است که به ایران آمده اما خیلی زود جایش را در میان ورزش‌‌ها و تفریحات آبی و دریایی باز کرده و فلای بورد حالا یکی از بهترین تفریحات دریایی است.

شرایط_استفاده_از_فلای_بورد

فلای بورد کیش، تا ارتفاع ۱۲ متری از آب بالاتر خواهد رفت و برای استفاده از آن نیازمند رعایت برخی تکنیک ها است. شاید برخی مواقع لازم باشد درون آب شیرجه بزنید یا بر روی آب باستید در نتیجه تمام مواردی که به شما آموزش داده می شود را به خاطر بسپارید.

همانطور که قابل مشاهده است؛ فلای بورد به وسیله پمپ و فشار آب کار می کند به وسیله لوله بسیار قطوری که دارد می توانید مانورهای فوق العاده و جالبی بدهید.

 

به موارد زیر حتما دقت کنید:

۱٫برای تهیه بلیط می توانید به باجه های فلای بورد بروید و بلیط بخرید.
۲٫برای خرید بلیط هیچ محدودیتی وجود ندارد.
۳٫هر بلیط مخصوص یک نفر خواهد بود.
۴٫بانوان و آقایان نیز می توانند از فلای بورد و تمام تفریحات آبی کیش استفاده کنند.
۵٫برای انجام فلای بورد محدودیت سنی در نظر گرفته شده است.

نتیجه_گیری

تفریح شگفت انگیز فلای بورد، الهام گرفته از ورزش جت اسکی و اسکی روی آب است. اگر به شناور شدن روی آب علاقه دارید ما به شما فلای بورد جزیره کیش را پیشنهاد می کنیم. برخی مواقع در حین انجام این ورزش ماهی و دلفین های زیبایی را خواهید دید و نهایت لذت را تجربه می کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *