تفریح, تفریحــــات آبی, کیش

نمایی زیبا از موجودات دریای خلیج فارس با شناور آکواریوم

نمایی زیبا از موجودات دریای خلیج فارس با شناور آکواریوم

نمایی_زیبا_از_موجودات_دریای_خلیج_فارس_با_شناور_آکواریوم

برخی افراد از دیدن موجودات زیر دریا و اقیانوس لذت می برند. به همین دلیل بیشتر به ورزش های آبی روی آورده و آنها را برای سرگرمی انتخاب می کنند. شناور آکواریوم نیز یکی از تفریحات آبی کیش بوده که نظر بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی را به خود جلب کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در خصوص شناور آکواریوم کیش ارائه کنیم.

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس با کشتی های تفریحی یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش می باشد. آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و … است.

امکانات_شناور_آکواریوم

شناور آکواریوم یا کشتی آکواریوم کیش کف شیشه ای یکی از جدیدترین تفریحات آبی است که جزیره کیش برای مردم مهیا کرده است. این کشتی آکواریوم با داشتن پنجره ها و کفپوش شیشه ای، شرایطی را ایجاد کرده تا گردشگران با آبزیان جذاب و دوستداشتنی مثل لاک پشت، سفره ماهی، ماهی نمو، مرجان های متنوع و زندگی طبیعی و جالب آنها آشنا شوند.

برای سوار شدن این کشتی باید به اسکله تفریحی کیش بروید و تا ۱۵ دقیقه زودتر در مکان حضور داشته باشید. ناگفته نماند که محدودیت سنی نداشته و هر بلیط برای یک نفر است.

نتیجه_گیری

اگر دوست دارید فرزندان شما زندگی طبیعی آبزیان را از نزدیک ببینند و اکتشافات شگفت انگیزی انجام دهند، بازدید از شناور آکواریوم در کیش بهترین انتخا خواهد بود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *