بازی, تفریح, تفریحات کودک و خانواده, تهران

خرید اسباب بازی های آموزشی و فکری

خرید-اسباب-بازی-های-آموزشی-و-فکری

دنیای تمام کودکان از لحظه‌ای که قدرت استفاده از حواس خود را بدست می‌آورند تا سنین نوجوانی و حتی بزرگتر از آن، با اسباب بازی هایشان شکل می‌گیرد. مسلما کودک فرق میان سرگرمی و آموزش را متوجه نمی‌شود و وسیله بازی هرچه که باشد با آن سرگرم می‌شود. پس این والدین هستند که باید هنگام خرید اسباب بازی برای کودک خود، به سراغ اسباب بازی های آموزشی بروند. به این ترتیب کودک همزمان با بازی، مسائل مختلف را می‌آموزد.

چند نکته مهم برای انتخاب بهترین اسباب بازی

در ادامه چند نکته بیان شده که شما با کمک آن ها می‌توانید بهترین اسباب بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه را برای کودک خود تهیه کنید.

خرید اسباب بازی هایی که کودک را به تحرک وا می‌دارند

اولین مسئله‌ای که هنگام خرید لوازم بازی برای کودک باید به آن توجه داشت، این است که وسیله مورد نظر تا چه حد کودک را به تحرک وا می‌دارد؟! امروزه بسیاری از کمپانی های تولید اسباب بازی با توجه به این مورد، اکثر اسباب بازی های خود را طوری طراحی می‌کنند که کودک را به فعالیت تشویق کند.

آموزش در حین سرگرمی

نکته بعدی در خرید اسباب بازی های مناسب برای کودکان، جنبه آموزشی وسیله است. حال شما به عنوان والدین کودک می‌توانید متناسب با سن او اقدام به تهیه اسباب بازی های آموزشی کنید. مثلا برای کودکان +2 سال اسباب بازی هایی که تنوع رنگی دارند و کودک با وجود آن ها می‌تواند رنگ ها را بشناسد و بیاموزد، بهترین گزینه هستند.

خرید اسباب بازی هایی که باعث تقویت حواس و حافظه کودک می‌شوند

تقویت حواس کودک یکی از مهمترین مواردی است که والدین باید برای آن وقت صرف کنند. یکی از روش های تقویت حواس استفاده از اسباب بازی های ساخته شده به این منظور است. لگو، پازل اشکال، بازی های فکری، بازی های ساختنی که کودک باید با اتصال قطعات، آن ها را بسازد از جمله بازی های مناسب در این راستا هستند.

خرید اسباب بازی هایی که باعث پرورش خلاقیت کودک می‌شوند

امروزه روانشناسان بر شکوفایی استعدادها و پرورش خلاقیت کودک در همان سنین کودکی تاکید دارند. از طرفی تنها راه پرورش خلاقیت و استعدادهای کودک خرید اسباب بازی های مناسب است. اسباب بازی های غیرکلامی در این زمینه، بهترین عملکرد را داشته اند.

فروشگاه کودک چیدو

فروشگاه اسباب بازی چیدو با عرضه بهترین اسباب بازی ها و دسته بندی آن ها در بازه های سنی و جنسیت کودکان، امکان خرید آسان اسباب بازی را برای شما فراهم کرده است. در فروشگاه چیدو حتی می‌توانید لوازم التحریر، کتاب، لوازم کادویی کودک را نیز خریداری کنید. در ضمن در صورت عدم رضایت می‌توانید کالا را مرجوع نمایید و هزینه پرداختی را پس بگیرید.

خرید آنلاین اسباب بازی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه