جاذبه های طبیعی, گردشگری, مازندران

دریاچه چورت در آنسوی جنگل های مازندران

دریاچه چورت در آنسوی جنگل های مازندران

دریاچه چورت از زیباترین جاذبه های گردشگری استان مازندران

شاید برای شما نیز سوال باشد چرا همه اینقدر به بازدید از دریاچه چورت در استان مازندران علاقه دارند. یکی از پرطرفدارترین دیدنیهای گردشگری استان مازندران، این دریاچه است که آنسوی جنگل های درهم تنیده قرار دارد. شما قرار است برای رسیدن به این دریاچه مسیر زیادی را به ماجراجویی بپردازید. به جرات می توان گفت یکی از بهترین مقصدهای طبیعت گردی برای توریست ها و مسافران این استان، دریاچه چورت است.

دریاچه چورت

اصلا نگران مسیر نباشید، انواع امکانات بهداشتی و اقامتی برای شما وجود دارد که از سختی های مسیرتان کم خواهد کرد.

این دریاچه دیدنی در فاصله ی 71 کیلومتری ساری و 309 کیلومتری تهران قرار دارد. البته چورت، در اصل نام روستایی در دل کوهها و در مسیر ساری به کیاسر است. جنگل های بسیار زیبایی را پشت سرخواهید گذاشت تا به این دریاچه برسید. فاصله ی روستای چورت تا ماشین 20 دقیقه راه است. البته این روستا را با نام میانشه نیز می شناسند.

جاذبه های دیدنی استان مازندران

تاریخچه ی دریاچه چورت

تاریخچه ی بوجود آمدن دریاچه چورت به صد سال پیش برمی گردد، زمانی که در نتیجه ی زلزله، مسیر چشمه های کنار دریاچه بسته شده و این مکان دیدنی بوجود آمده است. شما می توانید در اطراف این دریاچه به گردش، ماهیگیری و سیاحت بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری استان مازندران می توانید با گروه ما به آدرس https://tatilatonline.com/ همراه باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *