تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

معرفی بهترین رستوران ‌های غرب تهران + جدول آدرس

معرفی بهترین رستوران ‌های غرب تهران + جدول آدرس

رستوران ‌های غرب تهران

غذا خوردن فقط برای سیر شدن نیست. بیایید از زاویه دیگری به غذا خوردن نگاه کنیم:

بهانه‌ای برای شاد بودن، دور هم بودن، تجربه مکان جدید مانند رستوران و …

در شهر بزرگی مانند تهران که امکانات زیادی در آن وجود دارد، قطعا رستوران‌های خوبی هم وجود دارند که می‌توان در فضایی دلچسب خوشمزه‌ترین غذاها را خورد. رستوران‌های غرب تهران جزو رستوران‌های پرطرفدار هستند که در طول هفته یا تعطیلات مشتریان زیادی دارند. یکی از بهترین تفریح‌ها رفتن به رستوران‌ خوب و البته درجه یک است؛ پس با ما همراه بمانید تا حال خوب زندگی را با رستوران‌های تاپ غرب تهران تجربه کنید.

 

جدول مربوط به آدرس ها را میتوانید در انتهای نوشته ببینید.

با تهران بین، تهران را ببین

از رستوران‌های عالی در غرب تهران که در اوج باشید و همه را ببینید، رستوران تهران بین را معرفی می‌کنیم که در طبقه نهم با دکوراسیونی شیک و لوکس می‌توان کل سعادت آباد را از ارتفاع دید. داشتن پارکینگ یکی از بزرگترین مزایای رستوران تهران بین در خیابان سرو غربی است که می‌توانید با عزیزان خود شبی خاطره انگیز داشته باشید.

 

شام، موسیقی و ریزوتو

بعضی از رستوران‌های غرب تهران با داشتن موسیقی زنده باعث می‌شوند که هر وقت مجدد آن آهنگ و موسیقی را شنیدید یاد آن رستورانی بیفتید که همراه با عزیزی در آن غذای خوشمزه صرف کردید. اگر دنبال رستوران‌های خوب منطقه غرب تهران هستید، ریزوتو در بالاتر از میدان کاج سعادت آباد را فراموش نکنید.

 

همنشینی خوشمزه با باکس کلاسیک

رستوران‌های خوب در غرب تهران کم نیستند. یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران رستوران باکس کلاسیک شهرک غرب در بلوار دادمان است که همچون نام خود فضایی کلاسیک و دلربا دارد. نورپردازی زیبا در کنار ظاهر شیک نمای داخلی و بیرونی ساختمان تاثیری بسیار عالی در ذهن مخاطب گذاشته که با صرف غذاهای فوق العاده تبدیل به یک خاطره فراموش نشدنی می‌شود.‌

شبی خاطره انگیز با شهربانو

بعضی از رستوران‌های غرب تهران نامی جالب دارند که البته با توجه به خدمات ارائه شده برازنده آن‌هاست. رستوران سنتی شهربانو، یادآور گذشته‌های دور اما شیرین است چرا که دکوراسیونی به سبک سنتی دارد.‌ معمولا معروف‌ترین رستوران‌های غرب تهران به عنوان گزینه‌ای برای سرو ناهار یا شام عقد انتخاب می‌شوند. اگر مراسمی در پیش دارید با دعوت از مهمانان در چنین رستوران سنتی واقع در بلوار درختی شهرک دادمان خاطره‌ای خوب از روز عقد خود به جای بگذارید. 

 

گیاهخواری با زمین

رستوران گیاهی زمین جزو بهترین رستوران‌های غرب تهران است که برای کسانی که از غذاهای گوشتی پرهیز می‌کنند گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شکار می‌رود. آیا شما هم وگان هستید؟ رستوران گیاهی زمین در شهرک غرب با لیستی از غذا و پیش غذا در انتظار شما گیاهخواران عزیز است که هر آنچه از رستوران‌های معروف غرب تهران انتظار دارید را یک جا و به بهترین حالت برآورده خواهد کرد.

 

 

شیک و لوکس با لیدوما

اگر دنبال صرف غذا در لاکچری‌ترین رستوران‌های غرب تهران که اتفاقا انتخاب افراد مشهور است، می‌باشید کاخ رستوران لیدوما بهترین انتخاب است. صرف غذایی خوشمزه در فضای شیک و لاکچری قطعا باعث می‌شود که بار دیگر هم همان رستوران را انتخاب کنید. رستوران لیدوما در بلوار فرحزادی شهرک غرب میزبان عزیزانی است که لاکچری‌ترین رستوران‌های غرب تهران را می‌پسندند.

دورهمی فراموش نشدنی

اگر بپرسند رستوران‌های جذاب غرب تهران را نام ببرید قطعا یکی از آن‌ها رستوران دورهمی خواهد بود. رستوران دورهمی یکی از رستوران‌های غرب تهران در چیتگر، بلوار کوهک است که دارای دو بخش در فضای باز و بسته است. چنین مزیتی باعث می‌شود تا بتوانید دورهمی خود را با توجه به هوا در هر فصلی از سال با صرف غذاهای درجه یک به خوشی و شادی برگزار کنید.

حس خوب با سنسو

دنبال حس خوب هستید؟ حس خوب خود را در یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران به نام سنسو تجربه کنید. سنسو در صادقیه بلوار فردوس به قدری محبوب است که رضایت و محبوبیت را از میزان مشتریانی که هر شب جلوی درب در صف ایستاده‌اند و ماشین‌های پارک شده در اطراف می‌توان فهمید.

 

شاد و خوش با میخوش

رضایت از رستوران به محیط، کیفیت غذا، برخورد پرسنل و قیمت‌ها برمی‌گردد. رستوران‌های غرب تهران برای اینکه بتوانند همیشه در اوج بمانند همه موارد گفته شده را رعایت می‌کنند. رستوران‌های خوب غرب تهران در بلوار فردوس صادقیه کم نیستند. میخوش رستورانی دو طبقه است که همیشه بهترین‌ها را عرضه کرده است تا روزی شاد و خوش برای مشتریان خلق کند.

کابان، مجلل و با شکوه

عمارت‌های مجلل و با شکوه همیشه خاطره‌ای خوش خلق می‌کنند به خصوص اگر جزو بهترین رستوران‌های غرب تهران‌ باشند. کابان عمارتی مجلل و با شکوه در آیت الله کاشانی است که با غذاهای با کیفیت و دکوراسیون فوق العاده زیبا خالق لحظات شاد و خوش برای شما می‌باشد.

رویال لانژ، دریای خاطرات

آیا دنبال رستوران‌های دنج غرب تهران هستید؟ رویال لانژ بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. رویال لانژ در لیست رستوران‌های باحال غرب تهران جای گرفته است زیرا یک کشتی رستوران بوده که بر روی آب‌های دریاچه چیتگر در آب و هوایی بسیار عالی مکانی دلچسب برای صرف غذا حرکت می‌کند که تجربه‌ای متفاوت به دنبال دارد.

 

کباب، کباب، بِی کباب

کسی هست که کباب دوست نداشته باشد؟ قطعا خیر! بِی کباب یکی از رستوران‌های غرب تهران به این امر مهم توجه کرده است و کباب‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد که از بوی آن دهان آب میفتد. علاوه بر کباب، غذاهای خوشمزه دیگری را هم می‌توان در این رستوران واقع در دریاچه خلیج فارس چیتگر خورد.

 

انتخاب با شما

معرفی رستوران‌های خوب غرب تهران در تعطیلات مارکت به پایان رسید. انتخاب شما چیست؟ شما شایسته بهترین‌ها هستید تا حال خوب زندگی را با صرف غذاهای خوشمزه و لذیذ بیش از پیش درک کنید؛ کدام یک از رستوران‌های غرب تهران را انتخاب شما خواهد بود؟

 

 

تهران بین سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹
باکس کلاسیک شهرک غرب،  بلوار دادمان، پلاک ۱۷۱
دورهمی چیتگر، بلوارکوهک، نسیم ۱۰، پشت تالار دشت شقایق
شهربانو شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس
ریزوتو سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، کوچه سوم
لیدوما شهرک غرب، بلوار فرحزادی،کاخ رستوران لیدوما
سنسو صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان رامین جنوبی
میخوش صادقیه، بلوار فردوس شرق، نرسیده به رامین شمالی
کابان فلکه دوم صادقیه بلوار آیت الله کاشانی بعد مهران پلاک 93
رویال لانژ دریاچه چیتگر ، مجموعه باملند ، کشتی رستوران رویال لانژ
بی کباب دریاچه خلیج فارس چیتگر، بام لند
زمین شهرک غرب، سیمای ایران، شهرک پردیسان

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *