تفریح, تفریحات کودک و خانواده

اوقات فراغت در دوران کرونا و بعد از کرونا

ایسمینار-چیست؟

بهترین برنامه برای سپری کردن اوقات فراغت در دوران کرونا و پس از کرونا

اوقات فراغت عموم مردم جامعه تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا دستخوش تغییر شده است. بدون شک تفریحات ایام کرونا به تفریحات مجازی و آنلاین محدود می شود. اما در ایام پسا کرونا می توان از تفریحات حضوری نیز بهره برد. با توجه به اینکه داشتن ایامی شاد و مفرح حق تمامی مردم ایران زمین است، تعطیلات مارکت برنامه تفریحی ویژه ای را برای دوران کرونا و پسا کرونا ترتیب داده است.

برنامه های پیشنهادی تعطیلات مارکت

تعطیلات مارکت به منظور پر کردن اوقات فراغت مردم چندین گزینه را پیشنهاد می دهد. هر فردی مطابق با سلیقه شخصی خود می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

1- سفارش آنلاین غذا

اوقات فراغت درکرونا را می توان با سفارش آنلاین غذا و دریافت آن درب منزل سپری کرد. البته این تفریح جذاب در دوران پسا کرونا می تواند به صورت حضوری باشد.

2- برنامه ورزشی منظم

برنامه پیشنهادی دیگر تعطیلات مارکت، تدوین یک برنامه ورزشی منظم است. ورزش را می توان با کمک سایت های آموزشی و یا پیج های اینستاگرام در خانه انجام داد. همچنین امکان اجرای حرکات ورزشی در فضاهای باز همچون پارک ها نیز وجود دارد.

3- کسب مهارت های گوناگون

اوقات فراغت در پسا کرونا و کرونا بهترین زمان برای کسب مهارت های گوناگون است. حضور در کلاس ها و دوره های مجازی از دیگر پیشنهادات تعطیلات مارکت است. البته در دوران پسا کرونا می توان این دوره ها را حضوری پشت سر گذاشت.

4- خرید مجازی و یا حضوری

در نهایت می توان این ایام را با خرید به صورت خرید مجازی و یا خرید حضوری سپری کرد.

” آرزوی تعطیلات مارکت داشتن جامعه ای سالم و پویا است”

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *