تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

لیست کافه رستوران های روف گاردن تهران با فضای عالی

رستوران و کافه گردی یکی از تفریحاتی است که در همه فصل های سال لذت خاص خود را دارد اما با شروع فصل بهار و تابستان بیشتر ترجیح میدهیم که در فضای باز به تفریح بپردازیم و از زیبایی های طبیعت و هوای مطلوب و پاکیزه لذت ببریم. در فصل تابستان کافه های روباز و رستوران های روف گاردن طرفداران بیشتری نسبت به سایر مراکز سرو غذا دارند. سپری کردن اوقات فراغت و صرف غذا و دورهمی های دوستانه و خانوادگی در فضای باز تفریحی بسیار لذتبخش است.

 

رستوران های روف گاردن و کافه های روباز امروزه در تمامی شهر ها وجود دارند و می توانید با کمی تحقیق و پرسو جو بهترین آن را انتخاب کنید. پیدا کردن کافه رستوران های روف گاردن تهران ممکن است کمی سخت به نظر برسد. اما به کمک مجله تخصصی و آنلاین تعطیلات مارکت میتوانید بهترین مراکز تفریحی و رستوران ها را پیدا کرده و از امکانات آن ها اطلاع یابید و با مقایسه چندیدن رستوران و مرکز تفریحی بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این مقاله سعی کرده ایم که لیست کافه رستوران های روف گاردن تهران با فضای عالی و کیفیت بسیار بالا را به شما معرفی کنیم تا اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

 

بهترین کافه رستوران های روف گاردن تهران

اگر به دنبال یافتن بهترین کافه های روف گاردن و روباز تهران هستید به شما کمک می کنیم تا با استفاده از مجله تعطیلات مارکت در هر نقطه ای از تهران بزرگ از جمله شمال و غرب و شرق تهران بهترین کافه هارا شناسایی کرده و اوقات فراغت خوبی را سپری کنید.

با ما همراه باشید:

 

کافه روباز کیپ لیک سعد آباد در شمال تهران

کافه کیپ لیک سعد آباد تهران یکی از کافه های روباز در شمال تهران است که در فضایی بسیار آرام و دلنشین و سرسبز قرار دارد. این کافه در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعد آباد بنا شده است و بهترین گزینه برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت است. میتوانید بعد از بازدید از موزه های مجموعه سعد آباد به این کافه رفته و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان در محیطی بسیار آرام و سرسبز و دلنشین سپری کنید.

آدرس مجموعه : تهران، میدان تجریش، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، انتهای خیابان طاهری، مجموعه فرهنگی کاخ موزه سعد آباد

شماره تماس: 021227351240

 

کافه رود لواسان تهران

کافه رود لواسان تهران نیز یکی از مجموعه های تفریحی و بسیار جذاب با منظره  ای رو به کوه های اطراف لواسان و طبیعت بکر آن است که میتوانید ساعات خوشی را در این مجموعه سپری کنید. می توانید بعد از گردش در منطقه لواسان و لذت بردن از آب و هوای بسیار پاکیزه و دلپذیر این منطقه در این کافه به صرف غذا و یا عصرانه پرداخته و از زیبایی های این منطقه نهایت لذت را ببرید.

آدرس کافه رود لواسان: تهران ، لواسان ، روبروی پمپ بنزین ، پارک خلیج فارس‌ ، مرکز غذایی رود ، طبقه سوم

شماره تماس: 26570970

کافه ژوان سعادت آباد

در سعادت آباد تهران کافه ها و رستوران های روباز زیادی وجود دارند که هر یک دارای فضای متنوع و جذابی هستند، در این میان کافه ژوان سعادت آباد یکی از پر طرفدارترین کافه های این منطقه است که منوی غذایی بسیار جذاب داشته و غذایی با کیفیت و مناسب را در اختیار مشتریان قرار میدهد. این مجموعه دارای دو سالن مجزا به صورت مسقف و فضای باز است که میتوانید به سلیقه خود هر یک از این فضاها را برای صرف غذا و دورهمی هایتان انتخاب کرده و لذت ببرید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به صرافها جنوبی، پ 75

تماس: 02186128640

 

 

اگر میخواهید که رستوران های رو باز نزدیک تر به خود را انتخاب کنید تا رفت امد آسانتری داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید تا با کافه رستوران روباز شرق تهران و غرب تهران نیز آشنا شوید:

 

 

کافه رستوران وستیک مجموعه اپال

مجموعه اپال یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریحی شمال غرب تهران است که رستوران های و فود کورت مخصوص نیز در آن وجود دارد که انواع فست فود ها و غذاهای متنوع را به مشتریان ارائه می دهند. این فود کورت شامل بخش های بسیار جذاب و انواع فست فود و غذاهای چینی و زاپنی و ترکی و سنتی است که با توجه به ذائقه و سلیقه خود می توانید هریک را انتخاب کنید. از این میان کافه رستوران وستیک در طبقه دهم این مجموعه واقع شده است و در بخش فود کورت نیست. این کافه رستوران دارای دو بخش مجزای مسقف و روف گاردن است که انواع نوشیدنی ها و دسر ها و غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ می کند و مکانی بسیار آرام و دنج برای جمع های خانوادگی و دوستانه و قرار های مهم دو نفره و یا کاری است. رستوران فضای باز ادیشه لانژ  نیز در طبقه دهم این مجموعه و در کنار رستوران وستیک قرار دارد. رستوران های روف گاردن اوپال جزو یکی از شیک ترین و کامل ترین رستوران های تهران به حساب می آیند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

شماره تماس کافه رستوران وستیک: 22389049,22389039

شماره تماس رستوران ادیشه لانژ: 02122381697

 

کافه شمرون باملند

مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه مصنوعی خلیج فارس یکی از پر طرفدار ترین مراکز در غرب تهران است که امکانات بسیار مناسب و متنوعی در این مجموعه قرار دارد. مجموعه باملند نیز در این محدوده تاسیس شده است که می توانید بعد از تفریح در کنار دریاچه به این مجموعه سر بزنید و ساعات خوشی را سپری کنید. مجموعه باملند یک مرکز خرید با تنوع بسیار بالا است که علاوه بر این رستوران ها و فست فود های زیادی نیز در این مجموعه قرار دارند. کافه شمرون باملند یکی از کافه رستوران های روف گاردن است که منو کاملی از انواع غذاهای ایرانی و فست فود و نوشیدنی های سرد و گرم را دارد و می توانید خانوادگی و یا دوستانه به این رستوران رفته و در محیطی بسیار آرام و جذاب و منظره ای رو به دریاچه لذت ببرید.

آدرس: انتهاى همت غرب ابتداى اتوبان خرازى خروجى درياچه ميدان موج خيابان موج، بلوار صدف، مجموعه تجارى بام لند

شماره تماس: 02140447341

 

رستوران کاپیتان لانژ پاسداران

رستوران کاپیتان لانژ یکی از زیباترین رستوران هایی است که در دو طبقه مجزا و یک روف گاردن ساخته شده است. همچنین این رستوران دارای سالن وی ای پی مجزا با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل است که می توانید به صورت دربست نیز آن را اجاره کرده و مهمانی های خانوادگی و دوستانه را به صورت خصوصی برگزار کنید. طبقه اول این مجموعه با سقفی بسیار بلند ساخته شده است و دکوراسیونی جذاب همچون کشتی بزرگ دارد و زیبایی ان را دوچندان کرده است. قسمت روف گاردن این رستوران نیز با طراحی بسیار زیبا و دلنشین و میز و صندلی هایی با طراحی متنوع و رنگ های بسیار جذاب ساخته شده است.

آدرس: خیابان پاسداران، نبش کوچه ی نگارستان دهم

شماره تماس: 22861010

 

به کمک مجله اینترنتی و تخصصی تعطیلات مارکت می توانید بهترین مراکز تفریحی و نزدیک به محل زندگی خود را بیابید و اوقات خوشی را برای خود و خانواده و یا دوستانتان بسازید. در این مجله علاوه بر معرفی مراکز تفریحی اطلاع رسانی و تبلغات و همچنین امکان رزرو بلیط وجود دارد و در کمترین زمان ممکن میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این در مجله اینترنتی تعطیلات مارکت کد تخفیف ویژه مراکز تفریحی نیز ارائه می شود تا بتوانید با قیمت کمتری از امکانات مجموعه های تفریحی استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *