تهران, مال, مراکز خرید

مرکز تجاری اُپال وقوع معجزه ای زیبا و چند منظوره

مرکز تجاری اُپال وقوع معجزه ای زیبا و چند منظوره

نگاهی گذرا بر مرکز تجاری اپال (Opal Trade Center)

مرکزتجاری اُپال با شکوه تمام، اعجوبه ای زیبا و هیجان انگیز در منطقه خوش آب و هوای سعادت آباد است. مرکز تجاری اُپال با داشتن باند هلی کوپتر در ارتفاع ۹۰ متری زمین، پدیده ای مدرن در مراکز خرید است.

اتاقهای بازی کودکان و نوجوانان، باشگاه ورزشی، فود کورت مترقی و رستورانهای مجلل آن و ستوران باغ سبز رویایی به ویژه باند مدرن هلی پد Sopping Center در مجتمع بی نظیر مرکز خرید لوکس اُپال

آنگونه که از نام مجموعه بر می آید، اُپال معرف سنگ جواهرینادر، ناب، نایاب، وبسیار گرانقیمت است. جواهری که بخاطر هفت رنگ بودن و برخورداری از طیف رنگهای رنگین کمان، دارای محبوبیت زیادی است. نظیر آنچه که در مرکز تجاری اُپال خواهید دید.

جواهری که در مرکز خریدی با مساحت زیربنای ۱۳۰ هزار مترمربعی خود، در زمینی به مساحت ۷۲۱۶ متر مربع قراردارد. باید بدانید که شاپینگ سنتر اُپال، ساختمانی با عظمت و پرشکوه است که دارای ۲۳ طبقه می باشد. در مرکزتجاری اُپال شاهد یکی از بزرگترین مجموعه فروشگاه های برند، در شمال غرب تهران با بیش از ۵۵۰ مغازه خواهید بود.

در پاساژ اُپال برای راحتی و آسایش شما عزیزان از گردشگری مرکز تجاری اُپال، در حدود ۱۸۰۰ ظرفیت اختصاصی پارک خودرو، در طبقات زیر زمین پارکینگ طبقاتی مجموعه وجود دارد.

در این پارکینگ هرگز با هوای ناخوشایند حاصل از دود مسموم اتومبیل ها مواجه نمی شوید، زیرا تخلیه هوای ناسالم توسط سانتریفیوژهای بسیار تخصصی و قوی انجام می گیرد.مسئولان سازنده مرکز تجاری اُپال با طراحی زیبای ۱۵ دستگاه آسانسور ویژه ۱۸ نفره و ۶۷ دستگاه پله برقی مدرن،سهولترفت و آمد شما بازدید کنندگان،این مجتمع تجاری را فراهم آورده اند.

همچنین وجود پل ارتباطی در ارتفاع ۴۵ متری زمین، بر ویژگی های مرکز تجاری اُپال افزوده و آن را به جاذبه ای در گردشگری تبدیل خواهد کرد.

آدرس مرکز تجاری اُپال

مرکز تجاری اپال بزرگترین مرکز خرید و تفریحی در شمال غرب تهران است که در منطفه دو در سعادت آباد واقع است. همچنین دیدار از مناظر زیبا و هیجان انگیز برفی دامنه های جنوبی رشته کوه البرز، درپیرامون فضای مرکز تجاری اُپال بسیاردیدنی است.

آدرس مرکز خرید اپال: تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستانتلفن های تماس: ۲۲۱۱۰۹۶۱ ۰۲۱ و ۲۲۱۱۰۹۶۰ ۰۲۱

چگونه می توانیم به مرکز خرید اپال برویم

در مرکز خرید اپال سعادت آباد حدودا 550 واحد تجاری و تفریحاتی فعال هستند که خدمات بسیار کامل و متنوعی را ارائه می دهند. به راحتی می توان از طریق اتوبان های هاشمی رفسنجانی (نیایش) و یادگار امام به مرکز خرید اپال رسید.

چگونه با مترو به مرکز خرید اپال برویم؟

نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال ایستگاه میدان صنعت در خط شماره7  مترو است. همچنین با استفاده از اتوبوس های میدان صنعت نیز می توان به این مرکز خرید رفت.

ساعت کار مرکز خرید اپال

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که مرکز خرید اپال تا چه ساعتی باز است و تا چه زمانی می توانید به این مجموعه مراجعه کرده و از امکانات متنوع ان استفاده کنید.

در این مجموعه فروشگاه ها و واحد های تجاری همه روزه از ساعت10:30 تا 22 و روزهای تعطیل و روز قبل از آن و جمعه ها تا ساعت 23 فعال هستند.

فودکورت و رستوران ها همه روزه از ساعت 9 و 11 تا ساعت 24 باز هستند.

مجموعه بولینگ و بیلیارد و شهر بازی اپال همه روزه از ساعت 11 تا 23 و روزهای تعطیل تا ساعت24 فعال هستند. همچنین طبقه هایپر مجموعه اپال از ساعت 9:30 تا 23 و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ساعت 23 باز هستند.

واحد های خرید مرکز تجاری اُپال

همانطور که گفته شد این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و تفریحی در شمال غرب تهران و در محدوده سعادت آباد و شهرک غرب است. بنابراین فروشگاه های بسیار متنوعی در این مجموعه فعالیت می کنند و شعبات زیادی از برند های متنوع در این مرکز فعال هستند که در ادامه با تعدای از این فروشگاه ها آشنا میشوید.

اپال مارکت

در مرکز خرید اپال یک هایپر استار بسیار بزرگ با مساحتی حدود 6 هزار متر مربع و در طبقه اول زیر زمین واقع است که تنوع محصولی بسیار بالایی داشته و همچنین در کنار آن دراگ استور اپال، شیرینی فروشی و خشک شویی، گل فروشی و غیره نیز وجود دارد.

اپال مد

طبقه همکف اصلی  و طبقه اول مرکز خرید اپال به اپال مد اختصاص دارد که می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، عطر، لوازم آرایشی و غیره را از این مجموعه خریداری کنید. ازجمله برند های معتبر و فعال در این مجموعه آدیداس، نایکی، جین وست، کوتون، اسکیچرز و غیره هستند که جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات را با تنوع بالا به فروش می رسانند.

اپال هوم

در طبقه همکف کوهستان این مجموعه می توانید انواع لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم دکوراسیون، مبلمان، لوازم روشنایی، صنایع دستی، کالای خواب را خریداری کنید.

اپال کویین

در این قسمت از مرکز تجاری اپال می توانید هر آنچه که برای برگذاری جشن ها و مهمانی ها از جمله مراسم ازدواج، تولد و غیره نیاز دارید را خریداری کنید. این قسمت در طبقه دوم مرکز اپال قرار دارد و انواع فروشکاه های لباس عروس و داماد، لباس شب و مجلسی، طلا و جواهر، ساعت و سکه وجود دارد.

اپال کیدز

این قسمت از مرکز تجاری اپال با مساحتی حدود 700 متر مربع در طبقه سوم و نیم طبقه میانی آن قرار دارد. در این بخش شهر بازی، شهر مشاغل و بازی های گروهی ویژه کودکان و نوجوانان قرار دارد، همچنین انواع فروشگاه های لباس کودک و نوجوان، سیسمونی، اسباب بازی، لوازم التحریر، اتاق تولد، آرایشگاه ویژه کودکان و کافی شاپ وجود دارد که می توانید هر آنچه را که برای فرزندانتان نیاز دارید تهیه کنید.

اپال استایل

در طبقات چهارم، پنجم و ششم این مجموعه انواع فروشگاه های  عرضه لباس، کیف و کفش، شال و روسری و مانتو و غیره با تنوع بسیار بالایی وجود دارد.

اپال اسپرت

از دیگر قسمت های جذاب این مجموعه اپال اسپرت است که ورزشکاران می توانند انواع پوشاک و لوزام مورد نیاز برای انواع رزش ها را در این بخش خریداری کنند.

اپال الکترونیک

این بخش یکی از بزرگترین و کامل ترین بازارهای فروش محصولات الکترونیکی مانند موبایل، کامپیوتر، لوازم صوت و تصویری و جانبی، بازی های کامپیوتری و غیره در شمال غرب تهران است.

فود کورت و کافی شاپ ها و رستورانهای مرکز خرید اُپال

فودکورت مرگز خرید اپال در طبقه 9 این مجوعه قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی، آسیایی، غذاهای دریایی، سالاد ها و نوشیدنی های متنوع و انواع فست فود سرو می شود. از جمله برند های فودکورت مرکز تجاری اپال می توان به گوفو برگر، چیکولند، فیش اند چیپس، ته چین بار، سوشی کو  بار، جینجرف بولکیتو و غیره اشاره کرد.

در طبقه دهم مجموعه اپال انواع رستوارن های ایرانی؛ آسیایی، اروپایی، عربی و غیره در مساحتی حدود 2000 متر مربع و رستوران های فضای باز و باغ سبز رویایی با منظره ای بسیار زیبا وجود دارد که غذاهایی با کیفیت و متنوع را به مشتریان ارائه می دهند و ساعات خوشی را در این مجموعه می توانید سپری کنید.

همچنین انواع کافی شاپ ها نیز در طبقات مختلف این مجموعه فعالیت دارند که از جمله معروف ترین کافی شاپ های مرکز خرید اپال می توان به کافه ویونا، کافه لئون، کافه بازی فکر کده و غیره اشاره کرد.

سرگرمی ها و تفریحات مرکز تجاری اُپال

در طبقه چهاردهم مرکز تجاری اُپال، به محل کلوپ ویژه ورزش و نشاط می رسید.

از جمله امکانات تفریحی و سرگرمی  در مجموعه اپال می توان به اتاق فرار اپال، سالن بیلیارد و بولینگ، شهر بازی، بازی های کامپیوتری، کلوپ های ورزشی متنوع، پردیس سینمایی و غیره اشاره کرد. با مراجعه به این مجموعه میتوانید علاوه بر خرید از امکانات تفریحی آن نیز استفاده کرده و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

در طبقه سوم و نیم طبقه میانی نیز کودکان و نوجوانان دنیای شیرین بچه گانه را با انواع بازی ها و اسباب بازی های کودکانه و احساسی دلچسب و دل انگیز در مرکز تجاری اُپال لمس خواهند نمود.

معماری مرکز تجاری اُپال

این مرکز خرید با طراحی و معماری خاص و ظاهری بسیار مدرن و مجلل بوده که دارای 9 طبقه در زیر زمین و 14 طبقه در ارتفاع یا اسکلت تمام فلز و مقاومت بسیار بالا ساخته شده است.

معماری مرکز تجاری اُپال با طراحی هنرمندانه و زیر نظر متخصصین امر به زیباترین صورت انجام گرفته است. استحکامات بنا، با ویژگی خاص اسکلت تمام فلزی، مجموعه را نسبت به زلزله مقاوم می سازد. رعایت کلیه ضوابط ایمنی، نظیر سیستم مجهز به اعلان اطفاء حریق و … از دیگر موارد خاص اعمال شده در مرکز تجاری اُپال است. اما آدرس این مرکز تازه تأسیس به قرار زیر است.

سخن آخر:

در آخر باید بدانید که مرکز تجاری اُپال در طبقه هشتم این مجتمع تجاری، دارای یک نمایشگاه ویژه اتومبیل نیز است.

سایت تعطیلات مارکت از شما دعوت می کند که در گردشگری از مرکز تجاری اُپال، لحظات بسیار خوشی را سپری کنید. آنگاه اگر خواهان خرید از اتومبیل های لاکچری، پرقدرت، پرشتاب و همگام با تکنولوژی روز دنیا هستید، از مرکز تجاری اُپال خرید خود را انجام دهید.

شماره تلفن و روابط عمومی مرکز خرید اپال:       0212217010

پیج اینستاگرام مرکز خرید اپال:        https://www.instagram.com/opal_shopping_center/

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *