تهران, مال, مراکز خرید

مرکز خرید کوروش سرزمین سقف های شیشه ای

مرکز خرید کوروش سرزمین سقف های شیشه ای

مرکز خرید کوروش با آب نمای بسیار زیبای موجود در لابی مجموعه، یکی از پاساژهای مدرن و شیک تهران است.

طراحی مکعب مستطیلی ساختمان با بکارگیری نمای مینیمالیستی مرکز خرید کوروش، در حین سادگی نمایانگر اثری به غایت زیبا است.

تماشای نمای زیبای خارجی پاساژ که آمیزه ای از شیشه و آلومینیوم به همراهی سنگ، سرامیک و کامپوزیت است، بقدر کافی بر شما و جماعت رهگذر تأثیر می گذارد. اما با ورود به مرکز خرید کوروش، انگار به معرکه ای از نور وارد می شوید.

رقص زیبای نور و طراحی فوق العاده آن، براستی شما را به خود فرا می خواند. با نگاه به سقف زیبای شیشه ای مرکز خرید کوروش که زنده کننده حس تحرک و پویایی است، نشاط می یابید. یک شاپینگ سنتر مدرن و لوکس که شما را برای ساعاتی به دنیای لاکچری ها خواهد برد. در تماشای زیبایی های مرکز خرید کوروش، همراه ما باشید.

گذر به دنیای شیشه ای مرکز خرید کوروش ( Shopping Center Kourosh)

بنای حیرت آور و تازه تأسیس مرکز خرید کوروش، در سال ۱۳۹۳ در ناحیه شمال غربی تهران افتتاح شد. ساختمانی ۱۸ طبقه که البته نه طبقه آن در زیر زمین قرار دارد. زمینی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع که زیر بنایی به وسعت ۲۳۰۰۰ متر مربع را یدک می کشد.

باید بدانید که در این مرکز تجاری ۵۵۰ واحد تجاری به عرضه و فروش همه نوع کالای لوکس و مارک دار از برندهای مختلف ایرانی و جهانی می پردازند. اما صبر کنید، تعدادی هم فروشگاه غیر برند در مرکز خرید کوروش، وجود دارند که اینها در متعادل نمودن هزینه، در مرکز خرید کوروش تأثیر می گذارند. راستی جهت اطلاع شما باید گفت که مرکز خرید کوروش دارای یک هایپر استار مارکت بزرگ و چشمگیر برای تهیه مایحتاج روزانه نیز می باشد.

اگر از نظر رفتن از پله ها مشکلی برای شما وجود دارد، مرکز خرید کوروش همچون مراکز خرید مدرن و مجلل دیگر نظیر مدرن الهیه، گالریا، و … دارای آسانسور و پله های برقی می باشد. گذشته از۱۹ دستگاه آسانسور شیک و مترقی، ۴۱ دستگاه پله برقی، مرکز خرید کوروش دارای ۷ دستگاه رمپ یا شیب برقی نیز می باشد. بنابراین با این تسهیلات، آسایش را در مرکز خرید کوروش احساس کنید.

دسترسی و پارکینگ مرکز خرید کوروش

هر گاه بتوانید جزء هزار نفر اول مشتریان این مرکز خرید قرار بگیرید، از جهت جای پارک باید خیال شما را جمع کرد. زیرا Trade Center کوروش، دارای پارکینگ طبقاتی، در هفت طبقه و با ۱۶۰۰ ظرفیت جای پارک اتومبیل است. البته اشتباه نکنید تعداد ۶۰۰ ظرفیت متعلق به ساکنان مجتمع تجاری و ۱۰۰۰ جای پارک به مشتریان مرکز خرید کوروش تعلق دارد.

آدرس: تهران – بزرگراه شهید ستاری شمال – نبش خیابان پیامبر مرکزی – شماره ۵۷ – مرکز خرید کوروش

تلفن تماس: ۴۴۹۷۱۵۰۱ ۰۲۱

 از ۱۱ تا ۲۳ و در آخر هفته تا ۲۴ می باشد.

برند های تجاری مرکز خرید کوروش

واحد های تجاری مرکز خرید کوروش در زمینه های پوشاک، کفش و کیف، لوازم خانگی، موبایل، عطر و ادوکلن، لوازم آرایشی، شال و روسری، موبایل، ساعت، طلا و … به فعالیت اشتغال دارند. در هر صورت اگر قصد خرید چاقوی چند منظوره را دارید، بهتر است به فروشگاه ویکتور ینوکس (Victorinox) در مرکز خرید کوروش سری بزنید.

برند مشهور سوئیسی ویکتور ینوکس در زمینه طراحی و ساخت چاقوهای چند منظوره، از برترین نوع استیل استفاده می کند. همچنین در رابطه با چاقوهای جیبی دارای شهرت بسیاری است. امروزه برند ویکتور ینوکس عرضه کننده انواع چمدان، ساعت، چاقوهای معروف و ابزار چند منظوره است.

بانوان گرامی نیز با خرید لوازم آرایشی، عطر و ادوکلن ایوروشه (Yver Rocher) می توانند به محصولات این برند فرانسوی اطمینان کنند. تاجر ایوروشه بر ساخت لوازم آرایشی بر پایه مواد اولیه گیاهی و طبیعی اعتقاد داشت. او در سال ۱۹۵۹ شرکت لوازم آرایشی خود را افتتاح نمود.

ایوروشه به عنوان سفیر زیبایی و طبیعت نیز شناخته می شود. همچنین در این مرکز خرید با برند های معروف دیگری همچون سرجیو(Sergio) و کیش بهین (Kish Behin)، میس اسمارت (Miss Smart) و … نیز مواجه خواهید شد.

در صورتی که به خرید اجناس باکیفیت و لاکچری علاقه دارید، در مرکز خرید کوروش از آنچه تهیه می کنید پشیمان نخواهید شد. به ویژه بخش جواهرات و سرویس های طلا که حسابی شما را با

درخشش فوق العاده خود پاگیر خواهند نمود

 

رستورانها و فود کورت مرکز خرید کوروش

در طبقه دوم مرکز خرید کوروش می توانید نشان از خوشمزگی های زیادی را در درون فودکورت مجموعه بیابید. رستوران ها و کافه های زیادی در مرکز خرید کوروش، آماده پذیرایی و سرو غذا هستند. از جمله آنان می توان به رستوران غذاهای ترکیه ای آناتولیا اشاره کرد. حتماً غذاهای خوشمزه ترکی نظیر اسکندر کباب، یا ادنا کباب پرسی این رستوران را بخورید و لذت خوردن غذاهای ترکی را تجربه کنید.

راستی انواع پیده خوش طعم نظیر پیده دنر گوشت، بادمجان یا پیده مارگاریتا را امتحان کنید. مطمئن باشید که از این تست غذا در محیط زیبای فودکورت، با پنجره اسپایدر که مناظر زیبایی را به نمایش می گذارد، هرگز پشیمان نخواهید شد.

اما در گذر به مرکز تجاری کوروش حتماً سری هم به رستوران ایتالیایی جنارو (ژوانی سابق) بزنید. از فضای خوب، صمیمی و دلنشین این رستوران بهره ببرید. آنگاه انواع پاستاها و پیتزاهای ایتالیایی را با مزه نابی که دارند، تست کنید.

 

پاستا مکزیکی، پیتزا پپرونی، پاستا پانا، لازانیا و گریل خوش طعم شاتوبریان را نوش جان کنید. ضمناً رستورانهای دیگر مرکز تجاری کوروش نظیر رستوران برگرلند، فست فود نانداک، غذای سلامت و فرنگی رستوران بامیکا لانژ نظیر رست بیف وتنوری آلفردو و … را به فراموشی نسپارید.

سرگرمی ها و امکانات ویژه در مرکز تجاری کوروش

شما بزرگترین و مدرن ترین پردیس سینمایی کشور را با وجود ۱۲ سالن که گذشته از نمایش فیلم به اجرای کنسرت، برقراری همایشها و آمفی تئاتر اختصاص دارد، را در این مرکز تجاری خواهید دید.

همچنین در اتاق فرار با دوستان خود یک گروه تشکل دهید و در یک بازی هیجان آور و پر از لذت شرکت کنید. صبر کنید تا یادتان نرفته، سری هم به شهربازی ژوپیتر بزنید. نگران نباشید این شهر بازی فقط به کودکان اختصاص ندارد.

شما بزرگتر ها هم علاوه بر کودکان، انواع بازیهای مفرح و سرگرم کنده را به محک تجربه خود درآورید. آنگاه خاطره گردشگری از مرکز خرید کوروش را، با سپری کردن روزی شاد و مفرح جاودانگی بخشید.

سخن آخر:

یکی از وجوه تمایز این مجتمع تجاری با دیگر مراکز خرید، وجود تراریوم، باغ شیشه ای اکواریوم آن است. آکواریمی متعلق به گیاهانی نظیر گیاهان حاره ای با همراهی تکنیک زیبا و مدرن در نورپردازی فضای آکواریوم. سایت تعطیلات مارکت با دعوت شما به گردشگری از مرکز خرید کوروش یادآور این نکته است که زیبایی های محیط این آکواریوم ویژه را، نادیده نگذارید.

 

برای آشنایی با بهترین مراکز خرید تهران روی لینک کلیک کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *