تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

معرفی بهترین رستوران های بلوار اندرزگو – ایستگاه شکم اندرزگو

معرفی بهترین رستوران های بلوار اندرزگو - ایستگاه شکم اندرزگو

در این مقاله قصد داریم سری به یکی از معروف ‌ترین خیابان‌ های غذاخوری تهران، یعنی خیابان اندرزگو بزنیم. این خیابان را معمولا به دوردورهای شبانه و وقت‌گذرانی های دلپذیرش می‌شناسند. بلوار اندرزگو امروزه به پاتوق جوانان تبدیل شده و خیلی از جوانان از بخش های مختلف شهر برای خوشگذرانی به این خیابان می ‌آیند. در اندرزگو رستوران های مختلفی وجود دارد که می ‌تواند به پاتوق جدید خود شما هم تبدیل شود. در این مقاله می خواهیم بهترین رستوران های بلوار اندرزگو را به شما معرفی کنیم تا تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.

مرغ سوخاری خروس در اندرزگو

مرغ سوخاری خروس اندرزگو در اواسط بلوار اندرزگو واقع شده است. این فست فود همان طور که از نامش مشخص است، فقط مدل های متنوع سوخاری را ارائه می ‌دهد. موضوع جالب این است که زمانی که مرغ سوخاری خروس اندرزگو افتتاح شد، به‌ سرعت باور نکردنی شهرت پیدا کرد. در حال حاضر این رستوران جز بهترین رستوران های اندرزگو محسوب می شود و همیشه هم شلوغ است. البته اصلا نگران نباشید، پرسنل این رستوران عملکرد بسیار سریع و فوق العاده ای دارند و به همین خاطر با صرف کمترین زمان ممکن، سفارشتان را حاضر می ‌کنند. البته اگر بخواهید، می ‌توانید به‌ صورت بیرون ‌بر هم از این رستوران سفارش دهید.

دونر گاردن، یکی از رستوران های بلوار اندرزگو با سبک ترکی

دونر کباب جز خوش طمع ‌ترین و معروف ‌ترین غذاهای کشور ترکیه است. ممکن است شما هم هنوز طعم یک دونر کباب واقعی را در تهران نچشیده باشید. همه رستوران ها ادعای بهترین دونر را دارند؛ اما هیچ کدام نمی ‌تواند آن طعم نوستالژی خاص و اصیل دونر واقعی ترکیه را ارائه دهد. خوشبختانه رستوران دونر گاردن مدل های مختلف دونر را با همان ادویه‌ های ترکیه ای ارائه می ‌دهد. به همین دلیل دقیقاً همان طعم لذیذی را دارد که می‌ توانید در خود استانبول هم تجربه کنید. سبک رستوران دونر گاردن کاملا شیک است و فضای آن را به‌ صورت مدرن طراحی کرده ‌اند. در این رستوران غذاهای ترکی دیگری هم سرو می ‌شود؛ اما تمرکز آن بیشتر روی دونر کباب گوشت است.

رستوران برگرلند در اندرزگو

بیایید یک خاطره نوستالژی را با هم مرور کنیم، شما آهنگ سوسن خانم را به خاطر دارید؟ عده ای جوان که با چند آهنگ توانستند تا مدت ها در قلب جوانان جامعه جا پیدا کنند. خب حتما می‌ پرسید که این رستوران چه ارتباطی با آن ‌ها دارد؟ در واقع برگرلند بلوار اندرزگو به گروه بروبکس که همان جوانان آهنگ سوسن خانم هستند تعلق دارد. همین موضوع توانست در روزهای شروع، برگرلند اندرزگو را تا حد زیادی شلوغ کند. البته بخواهیم از حق نگذریم، این فست فود هم فضای بسیار خوبی دارد و هم غذاهایی با کیفیت به مشتریان ارائه می‌ دهد. در این رستوران شما می ‌توانید مدل های متنوع پیتزا و ساندویچ را در کنار سالاد و پیش‌غذاهای متنوع سفارش دهید؛ اما همان طور که از نام  برگرلند هم پیداست، همه آن را به برگر‌های تپل و خوشمزه اش می ‌شناسند! پس حتما برگرهای برگرلند را امتحان کنید.

بهترین رستوران اندرزگو، رستوران هانی

قطعا رستوران هانی را می ‌شناسید. شاید برایتان جالب باشد که از روی این رستوران، یک سریال تلویزیونی هم ساخته شده است. رستوران هانی جز بهترین و معروف ‌ترین رستوران‌ های زنجیره ‌ای در ایران محسوب می شود. این رستوران در نقاط مختلف شهر چندین شعبه دارد و یکی از بهترین شعبه های آن شعبه اندرزگو است. رستوران هانی اندرزگو در یک ساختمان ۲ طبقه قرار دارد و به ‌صورت سلف سرویس خدمات ارائه می کند. در این رستوران اصلا خبری از غذاهای سوسولی و خارجی نیست و می‌ توانید غذاهایی مانند کوفته تبریزی، ته‌چین، انواع خوراک و کباب‌های ایرانی را نوش جان کنید.

میخوش، رستوران جذاب بلوار اندرزگو

بدون شک میخوش  یکی از بهترین رستوران های اندرزگو می باشد. این رستوران هم مانند رستوران هانی در یک ساختمان ۲ طبقه قرار دارد و به‌ صورت همزمان می ‌تواند از تقریبا ۱۳۰ نفر مهمان را پذیرایی کند. رستوران میخوش اندرزگو جز رستوران ‌های ایتالیایی تهران است که منویی بسیار متنوع و البته لذیذ دارد. افراد زیادی عاشق غذاهای ایتالیایی هستند. از پیتزا گرفته تا پاستا و پنه که قطعا طرفداران خاص خود را دارد و البته که سرآشپز این رستوران دست پخت بسیار بی نظیری دارد. فضای داخل رستوران را فوق العاده شیک و مدرن دیزاین کرده ‌اند و در آن از بهترین میز و صندلی های شیک و لوکس استفاده شده است. مواد اولیه مورد استفاده در این غذاها بسیار تازه و باکیفیت هستند و می‌ توانید از خدمات پارکینگ رستوران هم استفاده کنید.

جگرکی فوق العاده ی شبزدگان در بلوار اندرزگو

شاید با توجه به این موضوع که اندرزگو جز مناطق گران ‌قیمت تهران محسوب می شود، کسی انتظار یک جگرکی در آن را نداشته باشد؛ اما جگرکی شبزدگان یکی از بهترین رستوران های اندرزگو می باشد که 2 شعبه مختلف دارد. لازم به ذکر است که این جگرکی پاتوق بسیاری از افراد مشهور است. از علی آقای دایی تا پوریا پورسرخ عزیز و حتی مرحوم پاشایی در این رستوران حضور داشتند و می ‌توانید تصاویر یادگاری آن ‌ها را روی دیوار رستوران ببینید. این رستوران در بیشتر مواقع شلوغ است و تا ساعات پایانی نیمه‌ شب هم به کار خود ادامه می ‌دهد. کیفیت غذاهای این جگرکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و البته کمی گران قیمت است.

فست فود فوق العاده، پیتزا شب اندرزگو

پیتزا شب جز دنج ترین رستوران های اندرزگو محسوب می شود. این رستوران فضایی بسیار آرام و دلنشین دارد. فضای داخلی این رستوران را با نورپردازی بسیار زیبایی طراحی کرده ‌اند. همیشه صدای یک موسیقی آرام در این فضا به گوش می ‌رسد. در این پیتزا شب می ‌توانید انواع مختلف پیتزا از پیتزا سبزیجات گرفته تا پپرونی و پیتزا مخلوط را سفارش دهید. این رستوران کیفیت غذاهای فوق العاده ای دارد و بی شک عاشق آن می ‌شوید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و با بهترین رستوران های اندرزگو آشنا شده باشید. شما تا کنون تجربه حضور در رستوران های گفته شده را داشته ‌اید؟ اگر تجربه ای داشته اید، حتما تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر رستورانی را هم می ‌شناسید که باید به دوستان دیگر هم معرفی شود، در بخش نظرات سایت تعطیلات مارکت به ما بگویید!

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *