جاذبه های طبیعی, گردشگری, مازندران

کندلوس مازندران، یکی از قدیمی ترین تجمع گاه های انسان

کندلوس مازندران، یکی از قدیمی ترین تجمع گاه های انسان

منطقه کندلوس مازندران

کندلوس از دیگر روستاهای ییلاقی پرطرفدار در شمال ایران است که در دامنه های سرسبز رشته کوه البرز در کجور نوشهر قرار دارد. در میان جاذبه های گردشگری استان مازندران، یکی از حتمی ترین مقصدهای شما این روستای باستانی خواهد بود. خانه های روستا، نمای چوبی، سقف های چوبی و پنجره های کوچکی دارند که از تنها باید آنها از نزدیک دید و حال و هوای خوب روستای کندلوس را با تمام وجود احساس کرد.

نکته ی مهمی که در مورد بسیاری از روستاهای شمال کشور وجود دارد این است که اکثر آنها جزو دیدنیهای گردشگری استان مازندران هستند که باید از آنها بازدید کرد و از طرفی سطح بالایی از بهداشت و تمیزی معابر را در اینجا شاهد خواهید بود. مردمی که بسیار به محل زندگی خود اهمیت می دهند و بسیار مهمان نواز هستند. در همه جای روستای کندلوس شما، سطل زباله پیدا خواهید کرد. پس شما نیز بر روی این قانون تمیز بودن روستاها حساس باشید.

اطراف روستای کندلوس

دا داخل کندلوس موزه هایی وجود دارد و آداب و رسوم خاصی توسط مردم برگزار می شود که پای توریست ها را به داخل ان می کشد. دقیقا در جوار روستا، آبشار و چشمه وجود دارد. هر لحظه بودن در این روستا برای شما سرشار از آرامش خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *