تفریح, تفریحــــات آبی, کیش

پرواز با چتر پاراسل کیش

پرواز با چتر پاراسل کیش

پرواز_با_چتر_پاراسل_کیش

تا به حال فکر کرده اید چطور می توان بر روی دریا پرواز کرد. این یک ایده ناب بود به وسیله چتر پاراسل ممکن شد و اکنون در جزیره کیش و شمال ایران میتوانید این تفریح جذاب را امتحان کنید. چتر پاراسل به گونه ای بوده شما به وسیله یک چتر نجات و حرکت قایق روی دریای خلیج فارس می توانید پرواز کنید و نهایت لذت را تجربه کنید.

مهمترین_نکات_چتر_پاراسل

همانطور که میدانید، ورزش و تفریحات آبی کیش به تعداد بسیار بالا و متنوعی وجود دارد، که چتر پاراسل یکی از مهمترین آنهاست. گردشگرانی که سالانه به جزیره کیش آیند؛ همیشه از این تفریح بهره برده و به همه پیشنهاد می کنند.

ورزش آبی چتر پاراسل باعث شده ترشح آدرنالین به حداکثر ممکن برسد و هیجانی مضاعف را تجربه کنید. اگر نگران امنیت این ورزش هستید، لازم است بگوییم جای هیچ نگرانی نبوده زیرا شما به وسیله بندهای بسیار محکمی به قایق وصل هستید و جلیقه نجات به تن دارید. در نتیجه حتی اگر نیم درصد به درون آب افتادید، با جلیقه نجات روی آب معلق خواهید شد.

پاراسل کیش را به جوانان، نوجوانان، بزرگسالانی که از معلق شدن روی آب و هوا لذت می برند، پیشنهاد می کنیم.

 

به شرایط زیر دقت کنید:

۱٫مدت پرواز با چتر حدود ۵ تا ۷ دقیقه است.
۲٫فقط ۲ تا ۳ نفر می توانند از پاراسل استفاده کنند به شرط اینکه جمع وزن آنها بیش از ۱۵۰ کیلو نشود.
۳٫کودکان زیر ۳ سال امکان استفاده از چتر پاراسل را نخواند داشت.

سخن_آخر

به هر قسمتی از سواحل کیش بروید می توانید از این تفریح بهره ببرید. اما بهتر است برای پاراسل کیش به ساحل اسکله تفریحی کیش، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ و ساحل دامون کیش بروید. زمان استفاده از چتر پاراسل کیش ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ خواهد بود و در غیر این زمان ها هرگز درخواست ندهید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *