تفریح, تفریحــــات آبی, کیش

تجربه نهایت هیجان با شاتل

تجربه نهایت هیجان با شاتل

تجربه_نهایت_هیجان_با_شاتل

اگر قصد سفر به کیش را دارید قطعا برای این سفر هیجان انگیز برنامه ریزی کرده اید. اما قبل از هر چیزی لازم است بدانید کدام تفریح برای شما و خانواده تان مناسب بوده و باعث خوش گذرانی می شود. سفر به کیش بدون شاتل ممکن نخواهد بود. افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند حتی یکبار، شاتل را امتحان کرده و هیجان را تجربه کرده اند.

شاتل سواری یکی از تفریحان آبی و ورزشی پر از هیجان و لذت بخش می باشد. توصیه ما به شما این است که اگر قصد سوار شدن به شاتل کیش را دارید باید ماهیچه های قوی داشته باشید تا موقع دور زدن قایق های تندرو از روی تویوب به داخل آب نیافتید.

اطلاعات_شاتل_کیش

تا به حال فکر کرده اید چطور بر پهنای دریا دراز بکشید در عین ریلکس کردن، سرعت و آدرنالین را تجربه کنید. تیوب های بادی که با سرعت بالا روی آب شما را می کشند، شاتل کیش هستند و به صورت دسته جمعی یا تک نفره می توانید از آنها استفاده کنید. زمان استفاده از این شاتل اصولا ۲۰ دقیقه است و تجهیزات کافی برای سوار شدن را در اختیارتان قرار خواهند داد.

ایمنی شاتل کیش و تمامی شاتل ها بالا بوده و نیازی به نگرانی نخواهد بود. در صورت استفاده از شاتل جزیره کیش به موارد زیر دقت کنید.

۱٫ بانوان و آقایان می توانند به طور همزمان یا تک نفره از شاتل استفاده کنند.
۲٫محدودیت سنی داشته و کودکان تا سن خاصی امکان سوار شدن را نخواهند داشت.
۳٫به طور لحظه ای یا آنلاین می توانید بلیط شاتل تهیه کنید.
۴٫در پایان شاتل سواری امکان دارد شما را درون آب اندازند که به نوبه خود بسیار هیجان انگیز و جذاب است. به هیچ عنوان نگران نباشید این کار توسط افراد حرفه ای انجام شده و با جلیقه هایی که به تن دارید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

 

نتیجه_گیری

در هر کجای جزیره کیش می توانید شاتل ها را پیدا کنید. اما مکان های معروفی مانند کلوپ های اسکله تفریحی، اسکله مرجان، اسکله دامون یا ساحل سیمرغ گزینه های بهتری برای این تفریح جذاب هستند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *