تهران, مال, مراکز خرید

آرتمیس فرمانیه ، پاساژی مدرن در یکی از گرانترین خیابانهای تهران

آرتمیس فرمانیه ، پاساژی مدرن در یکی از گرانترین خیابانهای تهران

آرتمیس فرمانیه در منطقه مردمان متمول و خوش آب و هوای فرمانیه کلان شهر تهران، از مراکز خرید مدرن است.

کافه رئیس با فراهم نمودن محیطی دنج و روح بخش جدای از فضای رستوران، از بهترین های آرتمیس فرمانیه است.

مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

سخن از مرکز تجاری آرتمیس فرمانیه در شمال شرق تهران است. در معنا می گویند که آرتمیس، ریشه اصیل ایرانی دارد و در واقع آن را نام زنی دریا سالار، در زمان خشایارشاه می دانند. دیگران هم می گویند آرتمیس یکی از چند الهه یونانی است که حامی جنگل، حیوانات و زنان در حال زایمان می باشد. اما انگار الهه ای که حامی حیوانات است، در نظر مؤسسان مجتمع تجاری و اداری آرتمیس فرمانیه، خوشتر آمده است. زیرا با شعار حمایت از حیوانات، مرکز خرید مدرن و تجملاتی آرتمیس فرمانیه را افتتاح کردند. در بررسی این مرکز خرید همراه ما باشید.

بازاری تماشایی به نام آرتمیس فرمانیه (Artemis Farmanieh)

بهتر است بدانید که ساخت مرکز تجاری آرتمیس در فرمانیه، بر اساس بهترین و با ارزش ترین مصالح ساختمانی انجام پذیرفته است. در عین حال بنیاد آن بر طراحی و معماری زیبای ایرانی، پایه گرفته است.Shopping Center آرتمیس فرمانیه، ساختمانی بلند است که شروع پروژه آن، در تابستان ۱۳۹۰ آغاز شد. آنگاه مجتمع خرید در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد.

باید بدانید که مساحت کل زیربنای ۳۰۵۰۰ مترمربعی Trade Center، در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع واقع است. همچنین بدانید که ۶۲ واحد تجاری، در سه طبقه ۱- تا اول آرتمیس فرمانیه، جای دارد. از طبقه چهارم تا سیزدهم نیز، شما شاهد طبقات اداری خواهید بود. اما در طبقات دوم و سوم نمای شهر بازی و رستورانهای مجتمع تجاری و اداری آرتمیس فرمانیه جلوه گر خواهد شد.

ضمناً اجناسی در زمره پوشاک، کیف، کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اقسام متنوع سرویس های طلا و جواهرات، لوازم منزل و اسباب بازی های کودکانه در بالاترین کیفیت و با صرف هزینه بالا در آرتمیس فرمانیه، برای فروش عرضه می شود.

دسترسی به مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

در تهران بزرگ نقاطی وجود دارد که نسبتاً از دسترس دود و گازوئیل در امان است. از جمله منطقه فرمانیه، که محل قرار گرفتن آرتمیس فرمانیه است.

آدرس: تهران – خیابان پاسداران شمالی – پایین تر از پمپ بنزین شماره ۲۷ – پایین تر از چهار راه فرمانیه – نبش نارنجستان چهارم – پلاک ۱
تلفن: ۲۵۳۲۵۳ ۲۶ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۱۰ تا ۲۲

برندهای معتبر تجاری در آرتمیس فرمانیه

اگر به دنبال لباسهای مجلسی شیک و با کیفیت هستید، در آرتمیس فرمانیه سری به فروشگاه ادل بزنید. یکی از برندهای معروف و سرشناس آرتمیس فرمانیه، برند ادل یا ای دی ال (ADL) می باشد. ادل برند کشور ترکیه است که علی رغم اینکه مدت زیادی از شروع کارش نمی گذرد، ولی به سرعت راه موفقیت را طی نموده است.

ادل به کیفیت کار و نوع دوخت بسیار توجه دارد و در خط تولید لباس های مجلسی، دامن، بلوز و اکسسوری های خاص و دارای مرغوبیت تلاش می کند. این برند توسط آقای ADIL به همراه دو شریکش در سال ۱۹۸۰ تأسیس شد که بعدها شریکانش او را تنها گذاشتند.

البته ورود به دنیای مد و طراحی این برند در سال ۱۹۹۲ به وقوع پیوست. امروزه ادل علاوه بر موارد ذکر شده به تولید انواع شلوار جین، کت، ژاکت، کیف و کفش هم می پردازد. همچنین دارای شعب مختلف در کشورهای آذربایجان، یونان، روسیه و… از جمله در آرتمیس فرمانیه کشور ایران می باشد.

دیگر برند های سرشناس

اما از دیگر برند های سرشناس در آرتمیس فرمانیه، مارک لاین آو پورچز (Lion Of Porches) انگلیسی می باشد. برندی که از تکنولوژی روز دنیا در تولید پوشاک مردانه، زنانه و کودکانه سود می برد. برند با طراحی های متنوع و رنگارنگ در بالاترین کیفیت، دارای محبوبیت زیادی نیز می باشد. یکی از اصولی که این برند را از سایر همکاران این خط تولید جدا می سازد، توجه بسیار به جزئیات، نوآوری و ظرافت در دوخت است.

طرحهای کلاسیک در کنار خلاقیتهای به روز در کالاهای مدرن، شما و دیگر اعضای خانواده را به خرید از این برند راغب می سازد. در آرتمیس فرمانیه شما شاهد وجود بسیاری از برندهای معروف دیگر، نظیر بادی اسپینر (Body Spinner)، رابین، چیلیا(Chilia)، لیسکا (Lisca) و … می باشید. بنابراین با خریدی مطلوب از آرتمیس فرمانیه لذت شیک پوشی و به دنبال آن جذابیت را، یکبار دیگر تجربه کنید.

لذت از خوشمزه های غذایی درفودکورت آرتمیس فرمانیه

بی شک می توان گفت که در گردشگری از آرتمیس فرمانیه، با یکی از زیباترین فودکورت های مراکز خرید مواجه خواهید شد. سایت تعطیلات مارکت به شما توصیه می کند که زیبایی فضای صمیمانه و دلچسب این فودکورت مدرنیته و زیبا را، با دوستان صمیمی و یا اعضای خانواده شریک شوید. یکی از رستورانهای مشهور این مرکز خرید، رستوران آرتمیس می باشد.

در این رستوران با پیش غذای مطلوب زیتون پرورده، ماست موسیر، ترشی بادمجان با سیر ترشی، صرف غذا را شروع کنید آنگاه به نوش جان کردن غذای اصلی چلوکباب سلطانی آرتمیس یا برگ مخصوص آرتمیس، همینطور چلوکباب لقمه مخصوص برسید. تازه در انتخاب از منوی رستوران کاملاً آزادی گزینش دارید. می توانید با باقالی پلو با ماهیچه یا حتی ته چین خودتان را سیر کنید.

 

همچنین بدانید که کافه قهوه تلخ، در انتظار بقیه قرار دوستانه یا دورهمی خانوادگی شما است. هات چاکلت خوش طعم این کافه از شکلات و شیر مزه مطبوعی دارد. باز هم در انتخاب مختارید. انواع هات شو کافی، وایت چاکلت و … در انتظار سفارش شما هستند. ضمناً انواع برگر، پاستا، پیتزا و غذاهای دلچسب دیگر را در رستورانهای دیگر آرتمیس فرمانیه، نظیر گریل لاین، سوپراستار، ریکوتا و… می توانید میل نمایید.

دیگر امکانات مجتمع خرید آرتمیس

اگر مسئله پارک اتومبیل برای شما دارای اهمیت است، پس بدانید که مجموعه بیش از ۴۰۰ جای پارک در پارکینگ این شاپینگ سنتر، برای راحتی و آسایش خیال شما، فراهم کرده است. همچنین در آرتمیس فرمانیه شما با وجود شهربازی و تماشای شادی و هیجان فرزندانتان، لذت بیشتری از زندگی احساس خواهید کرد.

همچنین در فود کورت آرتمیس فرمانیه سالنی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، جهت برگزاری جشن تولد و دیگر مراسم جشن ها و شادی های شما وجود دارد. تا با برگزاری جشن ها در فضای زیبای فودکورت آرتمیس فرمانیه لبخندی جانانه را مهمان عزیزان خود نمایید.

کلام پایانی:

اگر از تیپ افرادی هستید که واژه مارک پسند با شخصیت شما تطابق دارد، آنگاه به زیبایی و شیک پوشی اهمیت خواهید داد. بنابراین سایت تعطیلات مارکت توصیه می کند که حتماً در یکی از اوقات فراغتتان به گردشگری از مجموعه مدرن و باشکوه آرتمیس فرمانیه بروید. مطمئن باشید که از مرکز تجاری آرتمیس فرمانیه، دست خالی بر نخواهید گشت.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *