تهران, تهران گردی

ایوان شرق ایران مال را بشناسید

ایوان-شرق-ایران-مال-را-بشناسید

یکی از معروف ترین سازه های بی نظیر در ایران مال که ایوان شرق ایران مال نام گرفته است. این مجموعه شیشه ای یکی از خاص ترین و چشم نوازترین بنایی است که نظر مردم را به خود جلب کرده و افراد زیادی برای عکس گرفتن با آن به ایران مال می آیند.

ایوان شرق ارتفاعی حدود ۲۵ متر دارد که از طبقه اول تجاری شروع شده و تا بام مجموعه ادامه داشته و همچنین به وسیله یک راهرو به طور مستقیم با ایوان الماس وصل است.

جزئیاتی در خصوص ایوان شرق ایران‌مال

معماری و طراحی ایوان شرق ایران مال، بسیار خاص و منحصر به فرد بوده به شکلی که مانند کریستال های فرو رفته در یک ساختمان به نظر می رسند. علاوه بر این فضای دلنشین و جذاب؛ با کافه و رستوران های بسیار مجهز در این ساختمان رو به رو می شوید که حتما دوست دارید ساعت ها در آنجا بنشینید و با دوستان خود صحبت و معاشرت کنید.

معماری و طراحی این ایوان باعث شده توریست ها نیز تا ساعت ها به گشت و گذار در این مکان بپردازند و عکس های نابی را به ثبت برسانند.

 

علاوه بر تمامی این محاسن، فضای داخلی ایوان شگفتی خود را داشته و بهترین اجناس و کالا در آن به فروش می رسد.

ار برای اولین بار به تهران آمده اید و قصد دارید از این مجموعه هدیه یا سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود بخرید؛ ایوان شرق ایران مال مکانی مناسب بوده و می توانید بهترین سوغات را خریداری کنید.

کافه و چایخانه های ایوان شرق از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و در سرویس دهی حرف ندارند. اگر از گشت و گذار در ایوان شرق خسته شده اید و می خواهید کمی استراحت کنید، چایخانه ها انتخاب خوبی خواهند بود. زیرا هم طعم واقعی چای را می چشید هم برای داشتن انرژی مجدد و گشتن در ایوان شرق ایران مال دوباره آماده می شوید.

فراموش نکنید، در کنار این همه فضا برای دید و بازدید از مکان های نزدیک به ایوان شرق مانند: تیمچه حاج علی اکبر، کتابخانه، تالار آیینه، باغ دیدار و باغ ماهان دیدن کنید و لحظاتی فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *