تهران, مال, مراکز خرید

سام سنتر یک سرو گردن لاکچری تر از دیگر مراکز خرید تهران

سام سنتر یک سرو گردن لاکچری تر از دیگر مراکز خرید تهران

سام سنتر با استفاده از نما و دکوراسیون داخلی مدرنیته در تأسی از الگوی اروپایی، پاساژی گرانقیمت در تهران است.

مفهوم عمیق شعار زندگی لوکس (Luxe life) این مجتمع تجاری با تماشای این مرکز خرید، تجلی گر معنای حقیقی شعار است.

آنقدر لاکچری است که اگر جزء طبقه مرفه جامعه نباشی، برای ورود به پاساژ لحظه ای درنگ می کنید. دو ورقه لمینت فشرده شده در نمای اچ پی ال HPL مجتمع تجاری به صورت بسیار زیبایی بوسیله نور پردازی طراحی شده است. با نگاهی به سنگ های شیار خورده خاکستری رنگ پیاده روی ورودی اصلی، متوجه می شوی که در تناقض شدید و زیبایی با پله های سفید براق و جلادار Trade Center است. سقف بالای پله ها نیز از طراحی مدرنی در نورپردازی برخوردار می باشد.

با ورود به سام سنتر بی درنگ نگاه شما، حول محور بیضی شکل لابی مرکزی می چرخد. دکوراسیون لاکچری، آبنمای فوق العاده دیواری، دکوراتیو بسیار مدرن در هر ثانیه یادآور این است که در سام سنتری ایستاده ای که شاید فقط خوشامدگوی، طبقه خاص و پردرآمد جامعه باشد. بی شک مسابقه ای حیرت انگیز از رقابتهای برندهای گرانقیمت و جهانی در این مرکز خرید پابرجاست.

درهرحال اگر جزء شیک پوشانی هستید که برای خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم جانبی یا اکسسوری ها، لوازم آرایشی، عطر و ادوکلن، جواهرات و… از هزینه کردن دریغ ندارید، بنابراین در گردشگری از سام سنتربا ما همراهی نمایید.

سام سنتر و الگوی زندگی به سبک اروپایی

در اواخر زمستان سال ۱۳۹۰ شاپینگ سنتر سام در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع، به عنوان سام سنتر افتتاح شد. این مرکز خرید در منطقه زیبای الهیه و در خیابان مرفه نشین، فرشته ساخته شد. مرکز تجاری سام در ۹ طبقه سکنی گزیده که ۲۶ واحد فروشگاهی آن در طبقات همکف و اول مرکز خرید، قرار دارند.

در طبقه نهم شاهد رستورانهای مدرن و هیجان انگیزی هستید که چشم شما را به زیباترین مناظر و چشم انداز کوههای بلند قامت البرز روشن می سازد. دکوراسیون و نمای جانبخش ناخودآگاه تجملات دوبی مال را در ذهن به تصویر می کشاند.

دسترسی به سام سنتر

آدرس: تهران – الهیه – خیابان فرشته – سام سنتر
تلفن: ۲۲۰۱۷۵۳۴ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۸ تا ۱۱:۴۵

برندهای سام سنتر فقط بین المللی و جهانی

در این مرکز خرید همواره برند می بینید و با فروشگاههای عرضه برند مواجه می شوید. برندها نه تنها شامل پوشاک و کیف و کفش هستند، شما حتی می توانید در زمینه ساعت هم مارکهای معروف جهانی را ببینید. زیرا سام سنتر از تجربیات زندگی به سبک اروپایی، تبعیت می نماید.

از جمله در این Shopping Center شما شاهد برند سرشناس تگ هویر (TAG Heuer) می باشید. برند در زمینه تولید ساعت، موبایل، وسایل منطبق بر مد و فشن نظیر عینک مشغول فعالیت می باشد. برند تگ هویر بوسیله ادوارد هویر (Edouard Heuer) سوئیسی در سال ۱۸۶۰ در سوئیس تأسیس شد.

توجه هویر به ساده سازی در درجه اول، باعث جذب بسیاری از طرفداران شد. در سال ۲۰۱۵ میلادی، برند نخستین ساعت هوشمند را معرفی نموده و روانه بازار کرد. برند سوئیسی در حال حاضر به عنوان چهارمین برند گرانقیمت ترین ساعت لوکس و مدرن در دنیا شناخته می شود.

برند بین المللی دیگری که به معرفی آن خواهیم پرداخت، برند مشهور استفانو ریچی (Stefano Ricci) می باشد. هیچ می دانید که این برند در ابتدای کار به تولید کراوات های دست دوز اقدام می کرد؟

شرکت استفانو ریچی در سال ۱۹۷۲با دوخت کراوات کار خود را در کشور ایتالیا شروع کرد. سپس با تولید کت و شلوار، پیراهن مردانه و … فعالیت خود را توسعه بخشید. با افزایش گستره کاری این برند، تولید لوازم خانه کریستال، نقره و … در دستور کار قرار گرفت. در حال حاضر دارای ۵۰ شعبه در سرتاسر جهان است.

از جمله این شعب می توان به سام سنتر در ایران اشاره نمود. برند استفانو ریچی در سام سنتر به تولید کت و شلوارهای دست دوز و محصولات لوکس و گرانقیمت آقایان از جمله دکمه سردست های طلا و … می پردازد. اگر از آقایان شیک پوش و خواهان مارک هستید یا اگر در شرف ازدواج قرار دارید، می توانید کت و شلوار دامادی خود را از شعبه سام سنتر تهیه نمایید.

البته هزینه بالای آن را از خاطر نبرید. همچنین از برندهای جهانی دیگر نظیر برند ایتالیایی ارمنجیلدو زینا، کمپانی سوئیسی ChopardT، برند ایتالیایی تروساردی، کمپانی جواهرات Roje و … در سام سنتر دیدن بفرمایید.

جهان خوراکیهای سام سنتر

اگر پس از تماشای سام سنتر احساس گرسنگی نمودید، بنابراین زمان سرزدن به رستورانهای مجتمع تجاری رسیده است. با هم به دیدار رستوران دیوان سام سنتر می رویم. ابتدا تلفیق دکوراسیون مدرن و با اصالت ایرانی آن نظرتان را جلب می کند. دیدار از یک تراس زیبا و کوچک با مناظر زیبای کوه البرز، روح شما را مسرور می سازد. تصور می کنید که نمای برفی این کوه در زمستان، لذت دیدار را دوچندان می نماید.

سالن آیینه ها زیبایی اشراف مآبانه خود را به رخ شما می کشاند. در رستوران باشکوه و رنگین کمان رنگها که آمیزه ای از غذاهای فرنگی و ایرانی را دارد، بهتر است به عنوان پیش غذا حلیم بادمجان مخصوص را سفارش بدهید. از سالادها نیز سالاد شیرازی دیوان با پنیر فتا، جالب به نظر می رسد.

به عنوان غذای دریایی، ماهی هامور با سس ماست را گزینش کنید. نگران نباشید حجم غذاها کاملاً یک نفره است. بنابراین برای پایان غذا بخواهید که برای شما اکبر جوجه با سس انار، آلو و پوره سیب زمینی سرو نمایند. حالا که غذا های بسیار خوشمزه احساس سیری می نمایید،وقت آن رسیده است که به کافه سام، در سام سنتر هم سری بزنید.

کافه سام با قهوه هایی که جای حرف ندارد، منتظر حضور شما می باشد. کیک ها و شیرینی های خوشمزه نظیر سوفله شکلات یا کوکی شکلات را به همراهی چای سام کافه، چای لاته یا قهوه سرد میل کنید و از گردشگری خود نهایت لذت را ببرید.

همچنین می توانید از رستورانهای دیگر سام سنتر مثل رستوران لئون، یا غذاهای چینی و آسیایی رستوران پارک وی سام سنتر نیز دیگر غذاهای خوشمزه را سفارش دهید.

امکانات سام سنتر

در سام سنتر گذشته از مسئله جذاب گردشگری از برندهای متنوع بین المللی، دیدار از فضای زیبا و فرح بخش دکوراسیون داخلی و ظرافت های ویژه معماری آن، نیز بهره بگیرید. یادتان باشد که در سام سنتر این Trade Center گرانقیمت، ۲۰۰ ظرفیت جای پارک خودرو در پارکینگ طبقاتی از طبقه دوم تا هفتم این مرکز خرید برای راحتی استفاده شما، نیز وجود دارد.

کلام آخر:

به دعوت سایت تعطیلات مارکت، حتماً سری به سام سنتر بزنید. آنگاه شاهد زندگی افراد خوش پوش، باسلیقه و مرفه جامعه باشید و از گردشگری در سام سنتر، تجربه ای خاص را مهمان خود سازید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *