تهران, تهران گردی

شبی به یاد ماندنی در باغ دیدار ایران مال

شبی-به-یاد-ماندنی-در-باغ-دیدار-ایران-مال

باغ دیدار ایران مال یکی از زیباترین و معروف ترین باغ های ایران است که از جاذبه های تاریخی جالب این فروشگاه عظیم الجثه است.

باغ دیدار در نزدیکی بازار سنتی واقع شده است که افرادی که برای بازدید از بازار می آیند حتما با باغ دیدار سر میزنند و از جاذبه ای آنجا لذت می برند. این باغ دارای ارتفاعی ۱۴ متری است که سقف بلند آن همه را مجذوب خواهد کرد.

زیبایی های باغ دیدار

یکی دیگر از جاذبه های باغ دیدار ایران مال معماری شگفت انگیز و عجیب آن بوده که تلفیقی از مدرن و سنتی است. همین موضوع باعث شده جوانان زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود به این مجموعه آیند و شبی زیبا را تجربه کنند.

همچنین آبنما و درخت های پالم کالیفرنیایی باغ دیدار جلوه ای فراموش نشدنی به فضا داده و برخی افراد عکس های منحصر به فردی با آنها می گیرند. ناگفته نماند که در طراحی و ساخت آجرهای آن از استان های مرکزی ایران مثل یزد و کاشان الهام گرفته شده است.

 

افرادی که برای ساخت باغ دیدار به فکر فرو رفتند، در وهله اول قصد داشتند در کنار معماری ایرانی و سنتی، مدرنیته را جای دهند تا علاوه بر افراد سن بالا، جوانان زیادی را جذب کنند که در این مسیر نیز موفق بودند. همچنین ساخت این مجموعه فضایی زیبا و دلنشین برای مراجعه کنندگان به همراه داشته و باعث آرامش و آسایش بازدیدکنندگان خواهد بود.

در قسمت غربی این مکان دستگاه های پله برقی قرار دارد که مردم به آسانی می توانند به رفت و آمد بپردازند. قسمت جالب و هیجان انگیز باغ دیدار این است که، مجموعه، از طبقه ۳ G آغاز شده و تا مسیر باغ و کافی شاپ این مجموعه ادامه دارد. بازدید از باغ دیدار را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که سرشار از لذت و آرامش است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *