تهران, مال, مراکز خرید

مرکز خرید تیراژه ۲ ، همسایه لاکچری خیابان مدنی

مرکز خرید تیراژه ۲ ، همسایه لاکچری خیابان مدنی

مرکز خرید تیراژه ۲ با داشتن رستوران های مدرن و ارائه غذاهای ترکی و فرنگی، پاساژی مدرن محسوب می شود.

شهربازی سرپوشیده و سالنهای سینما با دکوراسیون فوق مدرن در مرکز خرید تیراژه ۲، تجلی گر تجملات این مجموعه است.

می خواهیم به گردشگری از اعجوبه ای هیجان انگیز در منطقه ای پرتراکم، با مردمانی نجیب و از طبقه متوسط جامعه برویم. مرکز خرید تیراژه ۲ که امروزه به نوبه خود معرفی سرشناس، برای خیابان شهید مدنی و بیمارستان امام حسین (ع) محسوب می شود.

یکی از مراکز خریدی که با ظاهر زیبا و معماری مدرن و با استفاده از شیشه، شفافیت و درخشندگی را در نگاه اول به ارمغان بازدید کننده می آورد، می درخشد. از درهای شیشه ای مرکز خرید تیراژه ۲ وارد که می شوی، ناهمگونی بافت منطقه با مجتمع تجاری بیشتر نمود خواهد کرد.

بنای لوکس مرکز خرید تیراژه ۲

این مرکز خرید در سال ۱۳۹۲ فعالیت تجاری خود را در قلب منطقه ۷ تهران آغاز نمود. بنای مجموعه بسیار مدرن مرکز خرید تیراژه ۲ با برخورداری از امکانات ویژه ای مانند سینما، شهربازی و برندهای تجاری در قیاس با پاساژهای لوکس جهانی قراردارد. مرکز خرید تیراژه ۲ به غیر از طبقه ۱ که محل استقرار پارکینگ و کارواش شاپینگ سنتر می باشد، دارای پنج طبقه نیز است. در این طبقات بیشتر از ۱۰۰ واحد فروشگاهی مشغول فعالیت می باشند.

همچنین در طبقه ۱ مرکز تجاری، یک هایپر مارکت وجود دارد. هایپر مارکت با عرضه کالاهای متنوع خود در زمینه رفع نیازمندیهای روزانه ساکنین محل از ارائه لوازم خانگی گرفته تا انواع میوه و سبزیجات می کوشد. این را هم بدانید که مسئولان مرکز خرید تیراژه ۲، در جهت مدرنیزه کردن هر چه بیشتر مجموعه، در سال ۱۳۹۴ نصب و راه اندازی دربهای اتوماتیک را اجرا نمودند.

دسترسی به مرکز خرید تیراژه ۲

نزدیکترین ایستگاه به این مرکز خرید ایستگاه اتوبوس گلچین است. اما امکانات استفاده از سالن مترو و قرار گیری مرکز خرید تیراژه ۲ در نزدیک متروی مدنی، می تواند یکی از مزایای دسترسی آسان به این Trade Center باشد. از طریق آدرس زیر می توانید راه بیابید.

آدرس: تهران – اتوبان امام علی (ع) به سمت جنوب – خروجی شهید مدنی – جنب ایستگاه مترو مدنی
تلفن: ۷۷۵۶۰۵۴۱ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۹ تا ۲۳

برند های شیک و گرانقیمت مرکز خرید تیراژه ۲

اگر جزء افرادی هستید که در مسلک خرید شما مارک و برند جای مخصوصی دارد، پیشنهاد ویژه سایت تعطیلات مارکت خرید از مرکز خرید تیراژه ۲ است. پاساژی که با تخفیفات گاه و بیگاه خود لذت خرید را نیز برای شما دلچسب تر می نماید. شما شاهد برند های معروفی در این مرکز خرید هستید.

 

از جمله برند سرشناس دفکتو (Defacto)، برندی متعلق به کشور ترکیه که نخستین فروشگاه خود را در ۲۰۰۴سال در زمینه پوشاک، یف، کفش و اکسسوری های مربوطه افتتاح کرد. زمانی طول نکشید که در صنعت مد و طراحی نام دفکتو در سرتاسر ترکیه پیچید. فعالیت برند مدرن ترکیه، در مطابقت با زندگی و فرهنگ افراد در سرزمینهای مختلف بالغ بر ۷۴ شعبه در خارج از کشور ترکیه می باشد.

اما گروه هپی لند ( Happy Land) تیم کارخانجات سرزمین شاد را در این مرکز خرید می بینیم. فعالیت این گروه وطنی در سال ۱۳۸۵ در رابطه با تهیه پوشاک کودکان شکل گرفت. برند معتبر هپی لند استفاده از استاندارترین ماشین آلات، بهترین مواد اولیه و متخصص ترین افراد در زمینه دوخت و طراحی را در دستور کار خود قرار داده است. و با این کیفیت برتر، توانست اسم خود را در خارج از مرزهای ایران نیز بر زبان بیاندازد.

در سال ۱۳۹۷ برند هپی لند به عنوان برترین صادر کننده از کشور ایران شناخته شد. شایان ذکر است که برندهای معروف و مشهور دیگری نیز در مرکز خرید تیراژه ۲ دارای رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند. از جمله آنها می توان به برندهایی نظیر پرفکت استپس (Perfect Steps) ، عطریات وجوه (Wojooh) نمایندگی رسمی پوشاک اچ مد ( H Mod) و … اشاره داشت.

مسابقه خوشمزه های غذایی

بعد از گشت زنی مفصل در مرکز خرید تیراژه ۲ حالا نوبتی هم باشد، نوبت تست کردن غذاهای مختلف اینShopping Center مدرن است. شما می توانید با اولین احساس ضعف، سریعاً خود را به رستوران نانوچی در فود کورتمرکز خرید تیراژه ۲ برسانید. تعریف سالادهای خوشمزه نانوچی زیاد شنیده می شود.

تازه بهتر است در هر بار مراجعه به این رستوران، یکی از انواع پیتزاهای سبزیجات، پپرونی و یا پیتزا مخصوص نانوچی را تست نمایید. همچنین بهتر است، استیک و رست بیف نانوچی را نیز مورد امتحان قرار دهید. تا یادتان نرفته برگرهای فوق العاده خوشمزه این رستوران در تیراژه ۲ را نیز نادیده نگیرید.

ضمناً اگر تمایل داشتید می توانید سری به فست فود، شهر برگر در این مرکز خرید بزنید. جمعیتی را ملاحظه خواهید کرد که با لذت زیاد مشغول میل کردن انواع سیب زمینی دلچسب پنیری، یا سس قارچ هستند. به عنوان غذای اصلی نیز می توانید بشقاب برگر مخصوص سرزمین، لازانیا، انواع پیتزا از جمله یونانی، مرغ سوخاری، ماشروم برگر و … را سفارش دهید. آنگاه مطمئن باشید که از مرکز خرید تیراژه ۲ خاطرات خوبی را به همراه خواهید برد.

همچنین در این مرکز شاهد رستورانهایی مانند فست فود ژی، رستوران و فست فود وردنه، کافی شاپ ویونا با فضای مدرن، شیک و با سرویس دهی عالی باشید. ضمناً یادتان نرود که از کافی شاپ امیر شکلات نیز اسموتی، بستنی های دلچسب و گیرا و یا آب میوه دلخواه خود را سفارش داده و نوش جان بنمایید.

تفریحات مرکز خرید تیراژه ۲

وجود شهر کتاب در مرکز خرید تیراژه ۲، نمایشی از تجلی دانش، خرد و افزون نمودن فرهنگ مطالعه است. ولی بدانید که در این مرکز خرید جهت سرگرم نمودن کودکان و نوجوانان نیز دارای یک شهربازی سر پوشیده است. این شهربازی با بیش از ۸۰ دستگاه بازی های کامپیوتری، مکانیکی، میزی و انواع سرگرمی های توپی در اختیار فرزندان شما قرار دارد.

سایت تعطیلات مارکت از شما دعوت می کند که با حضور و استفاده از سرگرمی های این مرکز خرید، در ایام فراغت لحظات شاد، مفرح و هیجان انگیزی را برای کودکان و نوجوانان خود رقم بزنید.

 

سخن آخر:

بهشت سینمایی مرکز خرید تیراژه ۲، با داشتن دو سالن سینما در سال ۱۳۹۲ تأسیس شد. این سالنها با طراحی بروز و معماری مدرن، با استفاده از نرده های کشیده شده از کف تا سقف، القای حالتی رویایی را در ذهTن به تصویر می کشاند. همچنین تماشای تصاویر نقاشی هنرمندان پرآوازه سینما بر دیوار سالن انتظار سینما، در مرکز خرید تیراژه ۲ نشانگر آمیزه ای از عرفان و معرفت است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *