تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

معرفی طباخی های معروف شمال تهران به همراه عکس و آدرس

معرفی طباخی های معروف شمال تهران به همراه عکس و آدرس

کله پاچه یا همان کلپچ یکی از غذاهای بسیار لذیذ و محبوب ایرانی ها، خصوصا برای وعده صبحانه است که طرفدران و عاشقان زیادی دارد. کله پاچه یکی از غذاهای سنتی و بسیار پر چرب ایرانی است که علاقه ‌مندان زیادی هم دارد. این غذای پرکالری معمولا به ‌عنوان یک وعده صبحانه صرف می ‌شود. طباخی کله پاچه از طبخ کله، دست، پا و اندام‌های درونی گوسفند شامل بناگوش، زبان، مغز، چشم و گوشت صورت انجام می شود و زمان پخت طولانی هم دارد.

در شهر تهران طباخی های زیادی وجود دارد که می ‌توانید این غذای لذیذ را آنجا میل کنید. از بهترین کله پاچه تهران میتوان به طباخی کاج ، بره سفید، راک، شاهگوش و نشاط که از بهترین کله پزی های شمال تهران هستند اشاره کرد.

کله پاچه خوب کجا بخوریم؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی کله پزی های شمال تهران بپردازیم و پاسخ سوال خود را هم دریافت می کنید؛ پس در این شکم ‌گردی جذاب با تعطیلات مارکت همراه باشید.

کاج، طباخی مشهور شمال تهران

طباخی کاج بهترین کله پزی شمال تهران است. این طباخی شعبه های زیادی در نقاط مختلف تهران دارد و به صورت شبانه‌ روزی فعالیت می‌ کند. منوی این طباخی شامل دست کامل، زبان، گوشت، چشم، پاچه، مغز، معجون (بیخ‌گوش، پاچه و مغز)، سیراب شیردون، آبگوشت ساده، آبگوشت با مغز، سیراب مغز، سیراب مغز پاچه، زبان و گوشت و زبان و بنا گوش می باشد. شعبه دادمان طباخی کاج، کله پاچه 24 ساعته تهران می باشد و به تمام نقاط تهران هم ارسال دارد.

از کله پزی کاج  به عنوان مکانی یاد می ‌کنند که پرسنل بسیار مودب و ماهر آن، رضایت ‌مندی مشتریان خود را برمی ‌انگیزند. از ویژگی‌ های مهم و خاص این کله پزی، پخت نان در تنور است که همراه با غذا سرو می ‌شود. از دیگر مزیت های کله ‌پزی کاج می ‌توان به فضای بزرگ آن و دسترسی و جای پارک مناسب آن اشاره کرد. طباخی زنجیره‌ای کاج با توجه به تعدد شعبه ها و در نظرگرفتن استاندارد های حرفه ‌ای، خیال تمام مشتریان را در سطح شهر از صرف غذایی بسیار باکیفیت، تمیز و مقرون ‌به‌ صرفه راحت کرده است.

شعبه دادمان کاج : شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به پل یادگار امام

شعبه پاسداران طباخی : خیابان پاسداران، پایین ‌تر از برج سفید، نبش دشتستان هشتم

شعبه سعادت آباد کله پزی : میدان کاج، به ‌سمت میدان صنعت، بعد از پل نیایش

شعبه رسالت طباخی کاج : بزرگراه رسالت، حد فاصل شرق به غرب، بعد از دنیای نور

بهترین طباخی منطقه یک تهران، طباخی بره سفید

طباخی بره سفید کله پزی معروف تهران است که از سال ۱۳۷۰ در غرب پایتخت شروع به فعالیت کرده است و هیچ شعبه دیگری در تهران و یا سایر شهرها ندارد. منوی این کله پاچه ایرانی شامل آبگوشت ساده، آبگوشت با مغز، سیراب شیردان، مغز، زبان، بناگوش، جفت چشم، پاچه و دست کامل کله پاچه می‌ باشد. در این طباخی می ‌توانید به‌ صورت حضوری کله پاچه خود را میل کنید یا به‌ صورت بیرون ‌بر سفارش دهید و در منزل و کنار خانواده خود غذای لذیذتان را نوش جان کنید.

تبلیغات گسترده و شرکت در مستندات تلویزیونی زیادی، طباخی بره سفید را به یکی از شناخته ‌شده ‌ترین طباخی های شمال تهران در چند سال اخیر تبدیل کرده است. فضای کاملا سنتی، سرویس ‌دهی ۲۴ ساعته و قیمت‌ های مناسب، از مهم ‌ترین مزایای این طباخی محسوب می‌ شود.

آدرس طباخی بره سفید : میدان توحید، خیابان ستارخان، روبه‌ روی خیابان باقرخان

ساعت کاری برای پذیرایی حضوری : همه ‌روزه از ساعت 4 صبح الی ۱۲ ظهر و 5 عصر الی 2 شب

ساعات سفارش تلفنی بیرون بر : همه ‌روزه ۲۴ ساعته

شماره تماس : ۶۶۵۰۴۰۱۲-۶۶۵۰۳۱۶۲-٠٢١

نشاط، بهترین طباخی منطقه 2 تهران

طباخی‌ نشاط یکی دیگر از گزینه هایی است که می ‌توانید برای کله پاچه‌ ای خوشمزه سراغ آن را بگیرید. این طباخی با سرو آبگوشت ساده، مغز، پاچه، بناگوش، زبان، چشم و سیراب شیردون در ظرف‌های مسی جذاب پذیرای مهمانان گرامی است. از جمله مزیت های عالی این طباخی، سرویس ‌دهی آن در فضای باز است.

مشتری ‌مداری فوق العاده ی طباخی نشاط، باعث شده است که این کله‌ پزی از نظر برخورداری از مشتریان وفادار، جایگاه خاصی را نسبت به سایر رقبای خود داشته باشد. البته طبق گفته مشتریان در سال گذشته به علت تغییر مدیریت مجموعه، این طباخی کیفیت گذشته را دارا نبوده؛ با این ‌وجود، همچنان یکی از بهترین طباخی های شمال تهران به ‌شمار می ‌رود.

آدرس طباخی نشاط : یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، نبش جهان مهر

شماره تماس : 021۸۸۰۱۴۸۶۸

بهترین طباخی منطقه 3 تهران ، طباخی شاهگوش

شاهگوش یکی از بهترین طباخی ‌های پایتخت است که با 2 شعبه در ستارخان جز بهترین کله پاچه های تهران محسوب می شود. یکی از شعبه های این طباخی کوچک و شعبه دیگر آن بزرگ‌ تر است. این کله پزی ۳۵ سال سابقه فعالیت دارد و می ‌توانید به‌ صورت بیرون ‌بر هم غذای خود را سفارش دهید. قیمت ‌های طباخی شاهگوش هم بسیار مناسب و مقرون‌ به ‌صرفه است.

کله پزی های شاهگوش همیشه مشتریان خاص خود را دارند و فضای صمیمی و ظروف سنتی موجود در آن، برای مشتریان بسیار خاطره ‌انگیز و نوستالژی است. شعبه دوم طباخی شاهگوش که کوچک تر است برای جمع ‌های کمتر از 3 نفر، مناسبت می باشد و البته کیفیت هر 2 شعبه، کاملا یکسان است.

آدرس شبه یک شاهگوش : ستارخان، روبه ‌روی شادمان، جنب پارک ستارخان

آدرس شبعه دو شاهگوش : میدان توحید، ستارخان نرسیده به رستوران نشاط

ساعت کاری طباخی : از ساعت 4 صبح

شماره تماس : 021۶۶۵۰۵۱۷۸

کله پزی لوکس طلایی

طباخی لوکس طلایی جز قدیمی ‌ترین کله پاچه های تهران است که در نزدیکی میدان فردوسی قرار دارد و پاتوقی برای عاشقان کله پاچه است. این طباخی لوکس و بسیار بزرگ است و برای دورهمی ‌های مختلف که به صرف صبحانه هستند مکانی کاملا مناسب است. در حالت عادی، طباخی لوکس طلایی معمولا پاتوق دانشجویان است و فضایی بسیار با نشاط محسوب می ‌شود. این کله‌ پزی در آخرهفته‌ ها هم مشتریان زیادی دارد و نسبتا شلوغ می باشد.

آدرس طباخی لوکس طلایی : پایین ‌تر از میدان فردوسی، چهار راه کوشک، نبش خیابان صادق

سخن پایانی

این غذای سنتی ایرانی برای این که عام پسند تر شود و بتواند مردم را اول صبح از جای گرم و نرم خود بلند کند و به کله پزی ها بکشاند، باید با چاشنی نظافت و طعم خاص و لذیذ همراه شود. با سرو کله پاچه در طباخی هایی که به شما معرفی کردیم می توانید طعم واقعی این غذای فوق العاده را بچشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *