تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

نارنجستان رستورانی برای تفریحات خاص شما

نارنجستان رستورانی برای تفریحات خاص شما

نارنجستان رستورانی برای تفریحات خاص شما

تفریحات خاص : غذای سنتی ایرانی را نمی توان در هر جایی خورد. این غذا های اصیل را باید همراه با اصالت سرو نمود. مگر می شود یک غذای اصیل ایرانی را ته خیابانی و یا کنج چهار راهی، آن هم به شکل سرپایی و یا خیلی سریع در فضایی کوچک و میز و صندلی پلاستیکی خورد؟! اصلاً از گلوی آدم پایین نمی رود!

غذای سنتی، فضای سنتی می ‌خواهد و غذای لوکس و اصیل فضای لوکس و اصیل را طلب می ‌کند. سرو یک غذای خاص می تواند از جمله تفریحات خاص باشد. تفریجات خاص برای موجودیت خود نیاز به مکانی خاص و در عین حال تفاوت چشمگیر در ساختار اجرای خود دارند. یک غذای سنتی و اصیل نیز می تواند با رویکرد تفریحات ثروتمندان تهیه بشود.

بسیاری از ثروتمندان علاقه به سرو غذاهای خاص در مکان های خاص تر دارند. چرا که یک غذای متفاوت در مکانی متفاوت می تواند به عنوان یکی از تفریخات خاص مطرح باشد. در این گفتار با ما همراه باشید تا شما را با یکی از همین مکان های لوکس و در عین خال اصیل به جهت سرو غذا های سنتی ایرانی تا انواع متنوع غذاهای ملل آشنا کنیم.

نارنجستان، رستورانی در برج

برج ها نماد زیبایی و پیشرفت در شهر های مدرن شده اند. نمادی که در گذر زمان رنگ و بوی لوکس بودن را برای هر برجی به ارمغان خواهد آورد. زندگی در یک برج، تفریحات در یک برج، خرید کردن در یک برج و… همگی از جنبه های همین لوکس بودن فضا های داخلی برج ها حکایت دارد.

برج ها برای خلق تفریحات خاص و یا تفریحات ثروتمندان از بهترین مکان ها محسوب می شوند. هر فردی به خوبی میداند که ساختار معماری برج ها ی لوکس آنچنان متفاوت و خاص است که به خودی خودی گردش در آن را تبدیل به یکی از تفریحات خاص خواهد نمود.

در ساختار های امروز شهری، برج ها را طوری می سازند که هر کسی با هر هدفی از خرید تا تفریح و خوراک تمامی نیاز های اساسی و تفریحی خود را در آن مرتفع سازد. حالا اگر برجی را در یک منطقه ی لوکس شهری تجسم نمایید، می توانید به خوبی متوجه ی جایگاه جذاب گردشگری شهری در آن باشید.

نارنجستان در بلندترین برج های سعادت آباد

یکی از همین اهداف بسیار جذاب و لوکس در گردشگری شهری می ‌تواند رستوران نارنجستان در سعادت آباد باشد. رستورانی در بالاترین طبقه ی برج سرو که یکی از بلندترین برج های سعادت آباد می باشد. رستوران ‌نارنجستان به جهت همین موقعیت عالی در آخرین طبقه ی یک برج لوکس، در یکی از مطرح ترین محله های تهران، هدف بسیاری از تفریحات ثروتمندان به جهت برگزاری انواع جشن ها و مهمانی ها می باشد.

از برگزاری مهمانی ها با اهداف تجاری و اداری گرفته تا جشن‌ های مختصر و مفید و یا مفصل خانوادگی و یا هر نوع از تفریحات خاص که به نوعی با سرو غذا همراه خواهد شد.. به هر صورت هر کسی که می خواهد یک شب لوکس و به یاد ماندنی را برای خود و مهمانان خود تدارک ببیند، رستوران نارنجستان سعادت آباد همان گزینه ی جذابی است که دل هر کسی را خواهد برد.

نارنجستان چه چیز هایی برای مهمانی های لوکس شما دارد؟

حضور در سعادت‌ آباد آن هم در آخرین طبقه ی یک برج لوکس و مدرن شهری تا اینجای ماجرا پر از جذابیت است. جذابیتی برای خلق تفریحات خاص در آغاز یک مهمانی به یاد ماندنی. فضای بسیار لوکس رستورانی در کنار نمای بی نظیر شهر تهران را می توان در داخل رستوران نارنجستان پیدا کنید. این همه در کنار موزیک کلاسیک زنده، کافی شاپ با منوی کامل در کنار دیزاین بسیار چشمگیر فضا های مختلف رستوران خواهد بود.

آنچه همراه با تفریحات خاص در نارنجستان می خورید

رستوران نارنجستان محوریت سرو غذا های خود را بر اساس یک منوی کاملا سنتی و اصیل ایرانی تدارک دیده است. اما از آنجا که این رستوران بسیار شیک و مجلل با هدف ایجاد یک فضای بین ‌المللی دایر شده است، سرو غذا های ملل در کنار منوی دریایی آن نیز از جمله گزینه های بسیار جذاب این رستوران خواهد بود.

به یقین می توان گفت که رستوران‌ نارنجستاندر کنار تخصص بالا در سرو غذا های اصیل ایرانی به خوبی همراه با بهترین کیفیت، غذا های ملل را سرو می کند. به طوری که می توان منوی غذا های ملل این رستوران را یکی از بهترین ها در سطح تهران دانست.

از طرفی سرو غذاهای ملل همواره از مهمترین جنبه ها در تفریحات ثروتمندان محسوب می شود. این منو به خوبی می تواند سفارش غذا در نارنجستان را به یکی از تفریحات خاص تبدیل نماید.

رستوران‌ نارنجستان یکی از لوکس ترین ها در نوع خود است. مکانی که می‌ تواند به خوبی محل برگزاری انواع مهمانی های لوکس شما باشد. این رستوران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نمود و در تمام این مدت به نسبت کوتاه قدم های بلندی در تعریف جدیدی از رستورانهای لوکس برداشته است. دریافت تندیس ماهی طلایی و کسب عنوان رستوران نمونه در سطح کشور از جمله افتخارات رستوران‌ نارنجستان می باشد.

 

نارنجستان یک رستوران با نگرش بین المللی

از آنجا که نارنجستان یک رستوران با نگرش بین المللی است، این رستوران به خوبی می تواند محل برگزاری همایش های فرا ملی باشد. تجار و صنعتگران و حتی سیاسیونی که به هر ترتیبی می خواهند از مهمانان خارجی خود پذیرایی نمایند، همواره نارنجستان را به عنوان یکی از بهترین گزینه های خود در نظر می گیرند. چرا که تمامی پرسنل و کادر اجرایی رستوران نارنجستان مسلط به زبان انگلیسی بوده و این تسلط پرسنل در زمان پذیرایی جلوه های جذاب خود را برای هر میزبانی به همراه خواهد داشت.

این ویژگی یکی از جذاب ترین نکات به جهت حضور در نارنجستان خواهد بود. غذا خوردن در فضایی لوکس با نگرش پذیرایی از مهمانان خارجی می تواند برای هر کسی از جمله تفریحات خاص باشد. این همه را در کنار خلق فضا های خانوادگی و دورهمی های لوکس، تنوع برگزاری انواع جشن ها و مهمانی ها را در نارنجستان خواهید داشت.

در انتهای صحبت از رستوران نارنجستان اگر می خواهید این گونه از تفریحات خاص را با نگرشی جذاب تر تجربه نمایید به گونه ای که در کسب این گونه از تفریحات خاص دچار سردرگمی نباشید همراه سایت تعطیلات مارکت بشوید. البته به جهت ارتباط با مجموعه رستوران نارنجستان می توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۲۲۰۶۶۰۶۰ با مجموعه رستوران نارنجستان در ارتباط باشید.

رستوران نارنجستان را نیز می توانید در سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری و در بالاترین طبقه ی برج سرو جستجو کنید. در نظر داشته باشید که ساعت کار رستوران ۱۲-۱۵:۴۵ ، ۱۹-۲۳ می باشد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *