تفریح, تفریحات کودک و خانواده, تهران

هیجان انگیز ترین مکان های تفریحی کودکان در تهران

هیجان انگیزترین مکان ن های تفریحی کودکان

جدیدترین مکان های تفریحی کودکان در تهران

گذراندن اوقات فراغت با تفریح و انواع بازی ها یکی از سرگرمی های بسیار لذت بخش برای تمام سنین است. به طور معمول کودکان علاقه بیشتری به انواع بازی ها دارند، بازی و تفریح جزو یکی از بخش های جدا نشدنی زندگی کودکان است. کودکان در هنگام بازی مهارت های مختلف را آموزش می بینند، حافظه شان تقویت می شود و قدرت حل مسئله و تصمیم گیری را می آموزند. امروزه مراکز تفریحی بسیار متنوع و زیادی برای کودکان وجود دارد که با کمی جستجو می توانید بهترین آنها را متناسب با سلیقه و علاقه کودکتان انتخاب کرده و ساعات و خاطرات خوشی را برای فرزند دلبندتان بسازید. اگر به دنبال بهترین پارکها و  جاهای تفریحی برای کودکان در تهران  برای گذراندن اوقات فراغت آنها هستید در ادامه با تعطیلات مارکت همراه باشید تا با هیجان انگیز ترین مکان های تفریحی کودکان در تهران آشنا شوید:

 

موزه عروسک های ملل

یکی از جذاب ترین موزه هایی که فارغ از سن و جنسیت طرفداران بسیار زیادی داشته و می توانید ساعات خوشی را در آن سپری کنید موزه عروسک های ملل است. این موزه یکی از بهترین مکان های تفریحی کودکان در تهران است. با ورود یه این موزه به دنیای اسباب بازی و عروسک ها وارد می شوید و با فرهنگ و آداب و رسوم و نحوه پوشش کشورها و شهرهای مختلف آشنا می شوید. این موزه در سه طبقه مجزا به نمایش انواع عروسک های ملل های مختلف، عروسک ها و قصه های فرهنگ ایرانی و اسباب بازی های گوناگون ملل های مختلف می پردازدو همچنین این موزه دارای فروشگاه های ویژه عروسک های دست ساز و هنر های دستی و سنتی و غیره است که می توانید علاوه بر بازدید از این موزه از فروشگاه نیز یادگاری ها  و اسباب بازی های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

آدرس: تهران، دروازه دولت، اول سعدی شمالی، کوچه فیات، پلاک2

شماره تماس: 09360344672

شهر کودک شاپرک

شهر کودک شاپرک اولین مجتمع تخصصی مرکز بازی کودکان در شرق تهران است که به ارائه تمامی خدمات مرتبط با کودکان می پردازد. این مجتمع شامل بخش های مختلف تجاری و فروشگاه های تخصصی لباس و سیمونی و اسباب بازی، شهربازی های مهارتی و مکانیکی، دهکده سلامت، آموزش، دهکده خوراکی و انواع رستوران ها و غیره با ظاهر و دکوراسیونی کاملا کودکانه است که هر یک به صورت کاملا تخصصی به ارائه خدمات می پردازند.

آدرس : بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه باقری، شهر کودک شاپرک

شماره تماس: 02177227000

تفریحات آبی اُ پارک

از بهترین مکان های تفریحی کودکان در تهران می توان پارک های آبی را نام برد. گذراندن اوقات فراقت در استخر ها و پارکهای آبی یکی از لذتبخش ترین تفریحاتی است که مورد علاقه همه افراد است. کودکان از این قاعده نستثنی نیستند و علاقه زیادی به تفریخات آبی به خصوص در فصل تابستان دارند. بازی و تفریح در یک پارک آبی استاندارد و ایمن و مجهز یک گزینه بسیار عالی برای گذراندن اوقات فراغت خود و کودکتان است. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید و به دنبال یک پارک آبی مطمئن و عالی برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید پیشنهاد تعطیلات مارکت به شما پارک آبی اُ پارک است. این مجموعه  جزو یکی از مجهزترین و کامل ترین پارک های آبی و مرکز بازی کودکان در غرب تهران است که در مساحتی حدود پنج و نیم هکتار و با امکاناتی بسیار پیشرفته آماده خدمت رسانی است.

آدرس: تهران، اتوبان کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک، انتهای خیابان شمیم، مجموعه تفریحی اوپارک

شماره تماس: 02144762411

باغ پرندگان

بی شک یکی از مراکز تفریحی که کودکان علاقه بسیار زیادی به آن دارند موزه حیوانات و پرندگان است. باغ پرندگان تهران یک مجموعه تخصصی و بزرگ است که در آن انوع پرندگان از سراسر دنیا وجود دارند. بازدید از این مجموعه برای کودکان بسیار جذاب بوده و خاطرات خوشی را برای آن ها میسازد. اگر به حیوانات و پرندگان علاقه دارید به شما پیشنهاد می دهیم حتما یکبار از مجموعه باغ پرندگان و فضای بسیار زیبا و دلنشین آن دیدن کنید. این مجموعه در دو فاز در جنگل های لویزان قرار دارد.

آدرس: 1- استان تهران،‌ شهر تهران،‌ خيابان هنگام، خيابان 35 متری استقلال، خيابان كوهستان

2- استان تهران،‌ شهر تهران،‌ بزرگراه شهيد بابايی شرق بعد از خروجی هنگام، لاين كندرو شهرک اميد، خيابان كوهستان

شماره تماس: 02177075214

سرزمین ماسه و پارک شنی مگامال تهران

از بازی هایی که کودکان علاقه زیادی به آن دارند بازی با ماسه و خاک است. پارک شنی مگامال تهران یکی از مجهزترین فضاهای ماسه بازی و از بهترین مکان های تفریحی کودکان در تهران است که به صورت سرپوشیده بوده و کودکان در فضایی کاملا بهداشتی  با لمس ماسه به انواع مختلف بازی های گروهی مشغول شده و ساعات خوشی را در کنار هم سالان خود میگذرانند. این مجموعه شامل بخش های مختلف زمین ماسه، آشپزخانه و سوپرمارکت، اتاق تولد، سرویس بهداشتی، بازی های فکری، طناب نوردی و صخره نوردی و غیره است.

آدرس: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز 2، مجتمع تجاری مگامال

شماره تماس: 02144633695

باغ وحش ارم و قلعه اسرار آمیز

مجموعه پارک ارم یکی از قدیمی ترین مراکز تفریحی تهران برای کودکان است که شامل بخش های مختلفی همچون باغ وحش، دریاچه مصنوعی، شهربازی، قلعه سحر آمیز و غیره است. باغ وحش ارم یکی از جاهای دیدنی و جذاب برای کودکان است که می توانند انواع حیوانات را در آن مشاهده کرده و آشنا شوند. همچنین قلعه اسرار آمیز یک گزینه بسیار مهیج و جذاب برای تفریح کودکان است. با مراجعه به پارک ارم و بازدید از باغ وحش و شهر بازی و قلعه اسرار آمیز آن می توانید ساعات خوش و مهیجی را در کنار فرزندانتان سپری کنید.

آدرس: اتوبان شهید باکری جنوب ، پارک ارم ، شهربازی یک ، قلعه سحرآمیز

شماره تماس:02144113081

پارک ژوراسیک و دایناسور ها

پارک ژوراسیک یا همان پارک دایناسورها یک مجموعه تفریحی و آموزشی برای کودکان است که مجسمه های متحرکی ازگونه های مختلف دایناسورها، فیل، تمساح و حیوانات هزاران سال پیش با ابعادی واقعی و ظاهری طبیعی را به نمایش میگذارد. این پارک یک محیط مناسب برای گردش های خانوادگی به همراه کودکان است که علاوه بر تفریح جنبه آموزشی نیز دارد و خاطراتی بسیار به یاد ماندنی را برای کودکان میسازد. این پارک جزو یکی از مهم ترین مراکز تفریحی آموزشی کودکان در تهران به حساب میاید.

آدرس: سعادت آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

شماره تماس: 02122367660

خانه بازی کودک بام لند

شهربازی سرپوشیده مجموعه باملند یکی از مجهز ترین و استاندارد ترین شهربازی ها و مکان های تفریحی کودکان در تهران است که می توانید با خیالی آسوده فرزندتان را برای تفریح و بازی به آنجا برده و لحظات خوشی را برایش ایجاد کنید. این مجموعه دارای بازی های ترامپولین، شن بازی، صخره نوردی، پل معلق، سرسره، ماشین و موتور شارژی و غیره است. تمامی لوازم این بازی ها با استاندارد و کیفیت بالایی ساخته شده اند و فرزندتان در امنیت کامل می تواند به تفریح و بازی بپردازد.

آدرس: تهران – انتهای اتوبان همت غرب – ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر) – مجتمع تجاری بام لند – ورودی A

شماره تماس: 02140443154

دلفیناریوم برج میلاد

مشاهده بازی دلفین ها و شیر های دریایی یکی از لذتبخش ترین تفرحاتی است که کودکان به ان علاقه دارند. تعطیلات مارکت یک پیشنهاد عالی برای شما دارد. دلفیناریوم برج میلاد این امکان را فراهم کرده است تا به همراه کودکان و خانوده خود به این مجموعه مراجعه کرده و دلفین ها و شیر های دریایی را از نزدیک مشاهده کنید و نمایش هایی همچون نقاشی دلفین ها، مسوراک زدن دندان ها، سازدهنی های خنده دار دلفین هاو لمس انها را تجربه کرده و لذت ببرید.

ادرس: تهران، برج میلاد

شماره تماس: 02188623650

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *