کیش, مجموعه های فرهنگی و ورزشی, ورزشی

ورزشی جذاب پدل بورد کیش

ورزشی جذاب پدل بورد کیش

ورزشی_جذاب_پدل_بورد_کیش

اگر به دنبال ورزش و تفریحی هیجان انگیز هستید ما به شما پدل بورد کیش را پیشنهاد می دهیم. این وسیله به گونه ای ساخته شده که هم می توان با یادگیری چند تکنیک ساده به عنوان تفریح استفاده کرد. همچنین می توان با آموزش پدل بورد به عنوان یک ورزش حرفه ای در آن فعالیت کرد

در_مورد_پدل_بورد_کیش_بیشتر_بدانید

تفریحات آبی کیش از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و اصولا گردشگران برای خوشگذرانی به جزیره کیش سفر می کنند. تفریح دریایی پدل بورد، دارای یک بورد از جنس فایبر گلاس، چوب یا فایبرکربن و یک پارو بوده که می توانید به وسیله پارو تا کیلومترها روی سطح دریا به گشت و گذار بپردازید. اما برای جلوگیری از خطرات، باید برخی مسائل را در نظر گرفته و اگر آماتور هستید؛ هرگز از ساحل دور نشوید.

وزن افراد تاثیری روی بورد ندارد و هر شخصی با هر وزنی می‌تواند روی آن سوار شود. تخته‌های پدل بورد بسیار محکم بوده و برای هر نوع وزنی مناسب هستند.

امنیت پدل بورد به نحوی است که بر روی تخته‌های پدل بورد می‌توان با کودک خردسال نیز سوار شد. جالب است که درباره کارایی این تخته‌ها بدانید که انجام برخی تمرینات ورزشی مانند یوگا روی پدل بورد و سطح دریا انجام می‌شود.

۱٫تفریحی مناسب برای بانوان و آقایان
۲٫دارای محدودیت سنی
۳٫ امکان استفاده در ۶۰ دقیقه
۴٫ بدون محدودیت تهیه بلیط

نتیجه_گیری

قبل از استفاده از پدل بورد، حتما از افراد حرفه ای کمک بگیرید و نکات مهم را یاد بگیرید. دانستن نکاتی شما را از خطر حفظ کند رایگان خواهد بود. امیدواریم با پدل بورد کیش نهایت هیجان را تجربه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *