جاذبه های طبیعی, چهارمحال و بختیاری, گردشگری

آبشار عشق شما را شیفته خود می‌کند!

آبشار عشق شما را شیفته خود می‌کند!

طبیعت همیشه حال ما را خوب می‌کند! آبشار عشق یکی از جلوه‌های طبیعی بی‌نظیر ایران است. این آبشار در دره‌ای با همین نام واقع شده است. این دره منحصر به ‌فرد در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شهرکرد قرار دارد. مسیر دره عشق یکی زیباترین جاده‌های ایران است. اطراف آن را درختان بلوط زاگرس پوشانده‌اند و نمای دیدنی به وجود آورده‌اند. البته پیچ و خم این جاده بسیار است و به همین دلیل باید با احتیاط رانندگی کرد.

آبشار عشق مجموعا از چندین آبشار بزرگ و کوچک تشکیل شده است. آبشارهای کوچک‌تر فصلی هستند. بنابراین بهترین زمان برای دیدن جاذبه ‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، فصل‌های بهار و تابستان است. آبشار اصلی با ارتفاع بیش از ۱۰۰ متر همه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

مسیر دره عشق

جاذبه‌های طبیعی آبشار عشق

این آبشار زیبا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است. آبشار اصلی در تمام فصول جاری است. جالب است بدانید که رود کارون از این منطقه عبور می‌‌کند.

منطقه آبشار عشق برای ورزش پرهیجان رفتینگ نیز بسیار مناسب است. در دره عشق همچنین شالیزارها و انارستان‌هایی وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر تاکنون به دره عشق سفر نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما در اولین فرصت این سفر دل‌انگیز را در برنامه خود قرار دهید. بدون شک می‌توانید در طبیعت زیبای منطقه «عشق» خاطراتی به یاد ماندنی بسازید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *