جاذبه های طبیعی, چهارمحال و بختیاری, گردشگری

آبشار آتشگاه، طولانی‌ترین آبشار ایران

آبشار آتشگاه، طولانی‌ترین آبشار ایران

آبشار آتشگاه یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است. این آبشار در ۲۰ کیلومتری شهر سردشت قرار دارد. اگر به جاذبه‌های طبیعی علاقه‌مندید، توصیه می‌کنیم که حتما این مکان را در لیست خود قرار دهید. آبشار آتشگاه تا ۳ کیلومتر ادامه دارد. در طول این مسیر آبشارهای بزرگ و کوچکی وجود دارد. این آبشار، طولانی‌ترین آبشار ایران است.

شما می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه به روستای آتشگاه در استان چارمحال و بختیاری برسید. اما برای دیدن آبشار آتشگاه، باید مقداری از مسیر را پیاده طی کنید. بدون شک طی کردن این مسیر حس خوبی برای شما خواهد داشت چرا که در مسیرتان طبیعتی سرسبز پر از درختان مختلف وجود دارد.

طولانی‌ترین ابشار ایران

جاذبه‌های آبشار آتشگاه

این آبشار زیبا مکانی ایده‌آل برای پیک‌نیک و کمپینگ است. امکانات رفاهی و اقامتی بسیاری برای این آبشار در نظر گرفته شده است. شما حتی می‌توانید شب را در این منطقه سپری کنید؛ اقامتگاه‌های محلی و خانه‌های روستایی پذیرای شما خواهند بود. منطقه آتشگاه در نزدیکی استان خوزستان قرار دارد. به همین دلیل در طول سال آب و هوای معتدل دارد. اهالی این منطقه میزبان مهمانان بسیاری در فصول مختلف هستند.

منطقه آتشگاه چهارمحال و بختیاری یکی از بهترین مقاصد برای ایرانگردی محسوب می‌شود. با سفر به این منطقه زیبا می‌توانید چند روزی از هوای آلوده و شلوغی شهرها فاصله بگیرید و از مناظر دل‌نشین لذت ببرید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *