جاذبه های طبیعی, چهارمحال و بختیاری, گردشگری

پارک جنگلی پروز جزو سبزترین جاذبه‌ های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است

پارک جنگلی پروز جزو سبزترین جاذبه‌ های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است

استان چهارمحال و بختیاری پر از مناطق شگفت‌انگیز است. چنین مناطق زیبایی باعث شده که این استان مقصدی ایده‌آل برای سفر باشد. پارک جنگلی پروز که در شهرستان لردگان واقع شده است، جزو زیباترین جاذبه ‌های گردشگری اسان چارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.

این پارک جنگلی شگفت‌انگیز در ۵۰ کیلومتری شهرستان لردگان قرار دارد. جاده آن نیز آسفالت است. این موضوع رسیدن به پارک را راحت می‌کند. امکانات رفاهی داخل جنگل نیز کامل است و به همین دلیل مقصدی مناسب برای تفریح‌های خانوادگی است. پارک جنگلی دارای پارکینگ، سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن و اقامتگاه است.

جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری

زیبایی‌های پارک جنگلی پروز

تنوع درختان یکی از ویژگی‌های جالب توجه این پارک جنگلی شگفت‌انگیز است. از جمله این درختان می‌توان به انجیر، زرشک، بنه و بلوط اشاره کرد. رودخانه‌ای پرآب از این جنگل می‌گذرد. اطراف این رودخانه با درختانی به طول ۸ کیلومتر پوشانده شده است. این بخش از جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، سالانه میزبان گردشگران ایرانی و خارجی زیادی است.

اقامت در پارک جنگلی پروز، می‌تواند تجربه لذت‌بخشی برای شما باشد. صدای آب و پرندگان، سایه درختان سرسبز در کنار امکانات رفاهی کامل، این پارک را به محل ایده‌آل برای آرامش و دوری از شلوغی شهرها تبدیل کرده است. با سفر به جنگل پروز در کنار خانواده و دوستان، خاطرات خوشی برایتان باقی می‌ماند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *