جاذبه های طبیعی, گردشگری, هرمزگان

آبگرم گنو یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان هرمزگان

آبگرم گنو یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان هرمزگان

چشمه آب گرم گنو واقع در کوه گنو و در 34 کیلومتری شمال شرقی بندرعباس است و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استان هرمزگان به شمار می رود. آبگرم گنو و مناطق اطراف آن در فصل بهار، مکانی عالی برای استراحت و تفریح است و در این فصل توریست های زیادی برای آب تنی و طبیعت گردی به اینجا می آیند. اگرچه آب و هوای استان هرمزگان در بیشتر فصول سال گرم و شرجی است، ولی منطقه که آبگرم گنو در آن قرار دارد، به دلیل ارتفاع زیاد همیشه از آب و هوای معتدلی برخوردار است. ارتفاع کوه گنو، 2347 متر است و همین ارتفاع باعث معتدل بودن این منطقه می باشد و گردشگران زیادی را به سمت چشمه آبگرم گنو جذب می کند.

درباره آبگرم گنو

این آبگرم یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی استان هرمزگان است و محبوبیت زیادی در بین گردشگران داخلی و خارجی و طبیعت گردان دارد. چشمه آب گرم گنو به همراه مجموعه گردشگری گنو یکی از جاذبه های دیدنی استان هرمزگان محسوب می شوند و آب این چشمه به دلیل املاح معدنی موجود در آن، خاصیت درمانی دارد.

این مجتمع گردشگری با مساحت 10 هزار متر مربع شامل استخرهای مخصوص بانوان و آقایان، جکوزی، یک مجتمع مسکونی با 23 اتاق، رستوران سنتی، پارک تفریحی و غیره است و شرایط مناسبی را برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند از ویژگی های پزشکی آبگرم استفاده کنند و اوقات خوبی را بگذرانند. لازم به ذکر است منطقه حفاظت شده گنو دارای 40 چشمه است که در طول سال، آب مورد نیاز این منطقه را تامین می کنند.

جاذبه های طبیعی استان هرمزگان

بهترین زمان برای رفتن

فصل بهار بهترین زمان برای رفتن به آبگرم گنو و استفاده از امکانات تفریحی و درمانی مجموعه گردشگری گنو است ولی در فصول سرد سال نیز می توانید به این منطقه سفر کنید و از خواص درمانی این چشمه آبگرم استفاده نمایید.

http://rezvantech.com/web/en/tour/attraction-single/265
https://tripyar.com/iran/hormozgan/bandar-abbas/attractions/health/hydrotherapy/geno-spring.html

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *