جاذبه های طبیعی, گردشگری, هرمزگان

ساحل نقره ای هنگام یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استان هرمزگان

ساحل نقره ای هنگام یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استان هرمزگان

جزیره هنگام، یکی از کوچکترین جزایر ایران است که به جواهر درخشان خلیج فارس شهرت دارد. این جزیره زیبا که در مجموع 37 کیلومتر مربع می باشد، در جنوب جزیره قشم قرار دارد و بهترین جاذبه های گردشگری استان هرمزگان را در دل خود جای داده است. یکی از جاذبه های طبیعی استان هرمزگان که در سفر به جزیره هنگام می توانید از آن بازدید کنید، ساحل نقره ای هنگام است و یکی از زیباترین سواحل جهان به شمار می رود و بسیاری از گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا برای دیدن ساحل نقره‌ای هنگام به این منطقه سفر می کنند.

درباره ساحل نقره ای هنگام

ساحل نقره‌ای هنگام به دلیل درخشش نقره‌ای رنگی که در زیر نور آفتاب و مهتاب دارد، به این نام شهرت یافته است. با رفتن به این ساحل که یکی از بهترین جاذبه های دیدنی استان هرمزگان است، به آرامشی عمیق دست می یابید که تا به حال تجربه نکرده اید. چیزی که باعث درخشش این ساحل زیبا می شود، نوعی کانی براق است و از معدود سواحلی است که هم در روز و هم در شب می درخشد و هر زمان که به ساحل نقره ای هنگام بروید، می توانید از مشاهده این همه زیبایی، نهایت لذت را ببرید. دلیل نقره ای بودن این ساحل، وجود فیتوپلانکتون های دریایی در ماسه های آن می باشد.

ساحل نقره ای هنگام

بهترین زمان سفر به ساحل

جزیره هنگام یکی از توریستی ترین مناطق ایران است و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می کند. برای سفر به این جزیره زیبا و بازدید از ساحل نقره ای هنگام، بهترین زمان، اوایل بهار و اواسط پاییز و زمستان است، البته در فصل تابستان نیز می توانید به این منطقه سفر کنید، ولی به دلیل دمای بالای هوا، ممکن است آنطور که باید از سفر خود لذت نبرید.

https://irantourismer.com/hengam-island/

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *