جاذبه های طبیعی, گردشگری, گیلان

سفر به اسالم تالش یکی از بهترین جاهای دیدنی گیلان

سفر به اسالم تالش یکی از بهترین جاهای دیدنی گیلان

اسالم تالش یکی از زیباترین نقاط ایران و از بهترین جاذبه های گردشگری استان گیلان است. اسالم یکی از شهرهای غربی این استان و از توابع شهرستان تالش است که در همسایگی شهرستان خلخال قرار دارد. جاده اسالم به خلخال یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی استان گیلان است که از مناطق بسیار زیبای اسالم نیز به شمار می رود و در بین گردشگران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اسالم تالش پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و بی نظیر است که یکی از زیباترین آنها، پارک جنگلی گیسوم می باشد، همچنین با سفر به ارتفاعات این منطقه می توانید با مشاهده مناظر طبیعی بی بدیل، نهایت لذت را ببرید و به اوج آرامش برسید.

درباره اسالم تالش

یکی از بهترین جاهای دیدنی گیلان است که توسط رودخانه ناورود که به دریای خزر می ریزد، به دو بخش تقسیم شده است. این منطقه به دلیل طبیعت منحصر به فردی که دارد تبدیل به یکی از توریستی ترین مناطق شمالی ایران در استان گیلان شده و سالانه هزاران مسافر از آن بازدید می کنند. طبیعت اسالم به قدری زیباست که صحنه فیلمبرداری بسیاری از فیلم های مشهور نیز بوده و یکی از مکان های ایده آل برای عکاسی و ماجراجویی است. از آنجایی که اسالم تالش یک منطقه جنگلی است، برای رسیدن به ساحل و دریا باید مسیری را طی کنید. ساحل گیسوم که یکی از زیباترین سواحل شمالی است، نزدیکترین ساحل به اسالم است که دسترسی به آن از طریق جاده رشت به آستارا به راحتی امکان پذیر می باشد. برای اقامت در این منطقه نیز می توانید از خانه های روستایی استفاده کنید.

جاده اسالم به خلخال

دسترسی به این منطقه زیبا

برای رسیدن به اسالم تالش باید وارد جاده فومن شوید و از شهرهای صومعه سرا و پونل عبور کنید. شهر اسالم در مسیر منتهی به آستارا قرار دارد. فاصله تهران تا اسالم 400 کیلومتر و فاصله خلخال تا این شهر تنها 70 کیلومتر می باشد.

اگر به دنبال سفری هیجان انگیز و پرماجرا هستید، اسالم تالش می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد، با سفر به این شهر زیبا می توانید از منزل جلال آل احمد نیز بازدید نمایید.

https://en.wikipedia.org/wiki/Asalem

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *