آموزشی, تهران, هنری

آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده، دروازه ای به دنیای هنر

آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده، دروازه ای به دنیای هنر

آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده دروازه ای است که شما را به دنیای هنر میرساند! افراد مختلف دوست دارند در کنار کار یا رشته تحصیلی خود، در هنر نیز دستی داشته باشند. هنر غذای روح است و به انسان ها انرژی میبخشد. حال اگر هنر را جایی مانند آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده یاد بگیرید، میتوانید به خوبی با آن ارتباط برقرار کنید.

لازمه آموختن هنرهای تجسمی علاقه و میل شدید برای دنبال کردن آن است و نیاز است با افرادی کار کنید که این میل را در شما تقویت میکنند. این معاشرت باعث پیشرفت شما میشود.

مهارت های ارائه شده در آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار اید

هنر تنها یک مهارت دستی نیست. شاید از بیرون تنها چیزی که به نظر میرسد حرکت دستان یا بدن شما باشد، اما این حرکات از روح انسان سرچشمه میگیرد. پس برای آموزش هنر باید با روح آدم ها ارتباط برقرار کرد!

در آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده دوره های بسیار متنوعی ارائه میشود که با تمام سلیقه ها سازگار است. اساتید ارائه دهنده این دوره ها در کار خود بهترین هستند و به همین دلیل است که این آموزشگاه جزو بهترین مراکز تهران است و مدرک آن معتبر است.

دوره های آموزشی آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارائه میشوند. دوره های کارگاه لگو، حجم‌سازی، خانه‌سازی، نمایش خلاق، عروسک‌سازی، قصه گویی، موسیقی، شناخت بدن، آشنایی با زبان بدن، نقاشی، نقالی، اوریگامی، تفکر خلاق، خلاقیت تصویری و کار با چوب و سفال ویژه خردسالان و کودکان است.

دوره های کارگاه طراحی چهره، سیاه‌قلم، کار با زغال، طراحی و نقاشی، معرق چوب، معرق کاشی، ایده‌پردازی، طراحی ذهن، عکاسی، چاپ، پتینه چوب و شیشه، ساخت سازه با چوب، جواهر سازی، انیمیشن و ساخت بازی برای نوجوانان و بزرگسالان ارائه شده اند.

راه های ارتباطی با موسسه آموزش هنرهای تجسمی بهار ایده

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به روش مجازی یا حضوری با مسئولین آموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

آدرس آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار ایده: سعادت آباد، چهارراه سرو، پاک نژاد شمالی، خیابان پارک پرواز۱، پلاک ۷
تلفن تماس: ۰۹۱۲۵۳۴۸۱۲۱ و ۲۲۰۸۷۵۵۴-۰۲۱
آدرس وب سایت: http://24d.ir/36504

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *