تفریح, تهران, سرگرمی

تفریحی مهیج در بولینگ چمران

تفریحی مهیج در بولینگ چمران

بولینگ چمران بهترین انتخاب برای گذراندن یک روز عالی و تفریح و سرگرمی مناسب برای همه، گاهی واقعا از روزهای کاری پراسترس خسته می شویم و احتیاج داریم تا خودمان را با تفریحی شارژ کنیم. برای بازی بولینگ در محیط عالی و مجهز بولینگ چمران را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

امکانات و تجهیزات بولینگ چمران

این محوطه دارای پارکینگی مناسب و جادار است که می توانید خودروی خود را به راحتی در آن پارک نموده و دیگر نگران جای پارک نباشید. وجود کارتخوان به شما این امکان را می دهد که بدون داشتن پول نقد، به راحتی پرداخت های خود را انجام دهید.

بازی بولینگ یک بازی بسیار هیجان انگیز است که از آن لذت خواهید برد. در این بازی شما می توانید با دوستان و یا خانواده خود رقابت نمایید.

بولینگ به این صورت است شما چندین توپ را در محل مورد نظر قرار می دهید و از دور توسط توپ بزرگ دیگر به آن ها ضربه ای وارد می نمایید اگر تمام توپ ها به زمین ریختند شما برنده شده اید و در غیر این صورت باید دوباره بازی را آغاز نمایید.

بولینگ چمران تمام تجهیزات و توپ های بازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. برای تجربه یک حس هیجان و لذت بولینگ چمران را انتخاب نمایید و در کنار دوستان و خانواده ی خود از بازی لذت ببرید.

این بازی برای بچه ها هم بسیار جذاب است. شاید قبلا این بازی را انجام نداده باشید و یک تجربه متفاوت و منحصر به فردی برایتان باشد. سیستم های تهویه هوا مناسب در سالن موجود است. همچنین کافی شاپ و رستوران شیکی در این مکان موجود است که می توانید وعده غذایی خود را آنجا میل فرمایید.

برای تجربه یک روز عالی و لذت بخش در کنار دوستان و فرزندان عزیزتان بولینگ چمران را انتخاب کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

آدرس و تلفن:

خیابان شریعتی- بالاتر از پل صدر- مجموعه ورزشی، تفریحی و فرهنگی شهید چمران۲۲۶۸۹۴۵۳

بیشتر بخوانید:

تجربه ای شگفت انگیز در پارک اعضای بدن

بازی پینت بال در باشگاه پرواز سعادت آباد

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *