تهران, مال, مراکز خرید

مرکز خرید الماس ایران ، به شفافیت و درخشندگی الماس

مرکز خرید الماس ایران ، به شفافیت و درخشندگی الماس

مرکز خرید الماس ایران با توجه به نمای شیک و طراحی مجلل داخلی، فریادی از مدرنیته بودن پاساژ سر می دهد.

در صورت رغبت به کیفیت برتر اجناس با هزینه کرد بالا، پیشنهاد رفتن به مرکز خرید الماس ایران مناسب است.

اینبار در ناحیه شمال شرق تهران و در بلوار نیروی زمینی، به دیدار مرکز خرید الماس ایران، خواهیم رفت. برندها و معماری نمای داخلی و بیرونی مرکز خرید الماس ایران، را تماشا می کنیم. آنگاه از میزان متناسب بودن نام الماس، این گوهر گرانقیمت دنیای تجارت و زیبایی در بازار، با مرکز خرید الماس ایران آگاه می شویم. آیا دوست دارید در بررسی از مرکز خرید الماس ایران، همراه ما باشید؟

درخشنده چون الماس در مرکز خرید الماس ایران

در نگاه اول از مراکز خرید مدرن دیگر، در کلان شهر تهران چیزی کم ندارد. نمای جذاب و زیبای پوشیده شده از سنگ مجتمع خرید، در پردازش و طراحی نور، شما را به داخل مرکز خرید الماس ایران جلب می کند. پیاده روی وسیع شاپینگ سنتر با تزئین گلدان ها و درختچه های زیبای خود، رنگی از طراوت و شادابی به رهگذران مرکز خرید الماس ایران می بخشد.

باز هم در دکوراسیون داخلی شاهد طراحی زیبا، سقف های بلند و استفاده از نورپردازی هیجان انگیز، همچنین راهروهای سنگفرش شده شکیل در داخل Shopping Center هستید. دکوراتیو داخلی نیز با فضای وسیع و دلباز خود، نمایی از یک Trade Center لوکس را به نمایش می گذارد. طبقات تجاری مرکز خرید الماس ایران، در زمینی وسیع مستقر شده است.

برندهای مختلف خارجی در کنار برندهای ایرانی در این مرکز خرید، به فعالیت اشتغال دارند. مانند قنادی و شیرینی فروشی لاریسا که از مراکز بسیار قدیمی در مرکز خرید الماس ایران، می باشد. از اینرو برخی از ساکنان قدیمی پیرامون مرکز خرید الماس ایران با توجه به قدمت لاریسا، مرکز را به نام مرکز خرید لاریسا می نامند.

دسترسی به مجتمع خرید الماس ایران

آدرس: تهران – اقدسیه – بلوار ارتش – چهار راه مینی سیتی – بلوار نیروی زمینی
تلفن: ۲۲۹۶۴۱۴۵ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۹ تا ۲۳

برندهای لوکس و پر هزینه مرکز خرید الماس ایران

در مرکز خرید الماس ایران، شما می توانید با گردش در طبقات به انتخاب کیف، کفش، پوشاک، سرویس های دلفریب طلا و جواهرات، ساعت، لباس خوابهای شیک، لوازم آرایشی در مارکهای گوناگون، اکسسوری های زیبا و … بپردازید. در یکی از انواع فروشگاههای برند می توان به برند دانمارکی اکو ((Ec Co در تولید کفش و کیف اشاره داشت.

   برند در سال ۱۹۶۳ تأسیس و اساس کار را بر کیفیت قرار داد و به روش جدید استفاده از چرم با کیفیت و مناسب در تولید، پی برد. در سال ۱۹۹۱ کفشهای اکو، یکی از گزینش های برتر دربار دانمارک محسوب می شد. امروزه گستره رشد و ارائه تولیدات اکو، به بسیاری از کشورها نظیر تایلند، اندونزی، پرتغال و … کشیده شده است. اکو در طراحی، بر این عقیده استوار است که کفش باید به گونه ای طراحی شود که فرم پا را به خود بگیرد و نه بر عکس آن.

برند معروف دیگر در مرمز خرید الماس ایران، برند معروف اسپانیایی ماسیمودوتی (Massimo Dutti) می باشد. برند در حالی که جزئی از کمپانی بزرگ Group Inditex بود، به سال ۱۹۸۵ تأسیس شد. در ابتدا کار برند با تولیدات پوشاک مردانه آغاز شد. ماسیمودوتی در سال ۱۹۹۲ پوشاک زنانه را نیز به خط تولیدات خود افزود. بتدریج پوشاک کودک را نیز به تولیدات خود اضافه نمود. برند دارای شعب زیادی در سرتاسر جهان و تنها در خود اسپانیا، دارای ۲۲۹ فروشگاه می باشد.

همچنین شما شاهد حضور برندهای دیگری نظیر، آدیداس، گپ، سیسیلی، اسپریت، مانگو، بنتون، فروشگاه محبوب نان سحر و … در مرکز خرید الماس ایران می باشید.

غذاهای خوشمزه در مجتمع الماس ایران

فودکورتی که در خارج از ساختمان اصلی مرکز خرید الماس ایران قرار دارد، در مدت زمانی نه چندان طولانی به این مرکز خرید اضافه شده است. فودکورت در مرکز خرید الماس ایران، با انواع سلیقه های فرنگی و ایرانی سازگاری دارد. کافی است که شما ببینید به غذای فست فود نظیر پیتزا، پاستا، انواع ساندویچ، برگر و … علاقه دارید یا غذاهای ایرانی را می پسندید.

به عنوان نمونه اگر دوستدار غذای ایرانی هستید، حتماً سری به رستوران نایب در فودکورت مرکز خرید الماس ایران بزنید. آنگاه انواع غذاهای دلچسب و لذت بخش ایرانی نظیر دیس ویژه کباب نایب یا دیس جوجه کباب خوشمزه را به همراه زیتون پرورده، فلفل کبابی و دوغ گردویی مخصوص با لذت تمام نوش جان نمایید.

یا به سراغ رستوران نارنجستان، مرکز خرید الماس ایران رفته و به عنوان پیش غذا سالاد سزار با مرغ نارنجستان یا سالاد سزار با میگوی را، میل نمایید. آنگاه به عنوان غذای اصلی، انواع چلوکباب تک سیخ یا دو سیخ را نوش جان نمایید. یا ممکن است دست به انتخاب چلوباقالی، لوبیاپلو، ته چین خوشمزه مرغ با ظاهر زیبایش بزنید و یا گزینش انواع غذاهای سالم و خوش طعم دریایی را مد نظر قرار دهید.

همچنین کافی است که انتخاب شما غذای ترکی در رستوران آناتولیا باشد. همینطور رستوران پاستا اکسپرس، شیرینی فروشی و قنادی لاریسا و … را در مرکز خرید الماس ایران به فراموشی نسپارید.

 

امکانات مجتمع الماس ایران

مرکز خرید الماس ایران، دارای یک شهر کتاب بسیار بزرگ است. فروشگاهی مطابق با سلیقه های مختلف افراد علاقمند به مطالعه و دوستدار کتاب. در این مرکز شما می توانید انواع کتابهای ایرانی، شامل کتاب کودک و بزرگسال، کتب مرجع به زبان اصلی، اشیاء و لوازم فرهنگی و هنری، نوشت افزار و … را بیابید. همچنین یک اسباب بازی فروشی بزرگ نیز، در مرکز خرید الماس ایران وجود دارد که قاعدتاً کودکان شما از دیدن آن سیر نخواهند شد. ضمناً یک ویدیو گیم نیز، در قسمتی از این مغازه جهت سرگرمی مهیا می باشد.

علاوه بر این، وجود پارکینگ بدون سقف و نسبتاً خلوت مرکز خرید الماس ایران در پیدا نمودن جای پارک اتومبیل در مجموعه به شما کمک خواهد کرد. همچنین اگر از پا درد و کمر درد رنج می برید، به سهولت می توانید از وجود پله های برقی شیک مرکز خرید الماس ایران، جهت تردد در طبقات استفاده نموده و لذت خرید را افزونتر نمایید.

 

کلام آخر:

وجود فروشگاه بزرگ شهروند در مرکز خرید الماس ایران، امتیاز و یک مزیت برای مجتمع تجاری محسوب می شود. مردم اطراف بلوار نیروی زمینی و اتوبان شهید بابایی، جهت تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز خود می توانند، به این فروشگاه وسیع مراجعه نمایند.

سایت تعطیلات مارکت، در همین راستا از شما دعوت می نماید که جهت تهیه مایحتاج خود، همچنین خرید هایی مطابق با سلیقه برندپوشان و مارک دوستان، با گذران چند ساعتی در مرکز خرید الماس ایران، تجربه مطلوبی از خرید را به محک تجربه در آورید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *