تهران, رستوران, رستوران و کافه ها

معرفی رستوران ایتالیایی معروف در تهران

معرفی-رستوران-ایتالیایی-معروف-در-تهران

بهترین رستوران های غذای ایتالیایی در تهران

طرفداران غذاهای ایتالیایی کم نیستند. پایتخت نشینان، مسافرانی که برای گذراندن تعطیلات به تهران می آیند و یا افراد پای ثابت پیتزا ایتالیایی معمولا به دنبال رستوران های خوب و معتبر برای تجربه واقعی از غذاهای ایتالیایی هستند.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های غذای ایتالیایی در تهران خواهیم پرداخت.

1_ رستوران ایتالیایی بلامونیکا

این رستوران از پرطرفدارترین ها بین رستوران‌گردهای حرفه‌ای است.

این رستوران برای همه سلیقه‌ها بخاطر منوی متنوعش مناسب است. در این رستوران با انواع پیتزاهای ایتالیایی و میکس‌های دریایی خاص از شما پذیرایی می شود.

در بلامونیکا انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با کیفیت قبل و بعد غذا قابل سفارش است.

سالمون لمون و استیک چدنی دو غذای پر طرفدار این رستوران هستند. استیک چهار پنیر و پیتزا چهار پنیر این رستوران هم محبوبند.

قطعا یکی از انتخاب‌های خوب برای یک شام ایتالیایی فوق العاده، بلامونیکا است. بلامونیکا اپلکیشن مخصوص خودش را دارا است.

رستوران بلامونیکا بین خیابان آرژانتین و خیابان ورزا، نبش کوچه یازدهم است.

2_ رستوران ایتالیایی جنارو

جنارو یکی از رستوران های زنجیره‌ای در تهران است
که در زعفرانیه و پاسداران و مرزداران و مجتمع کوروش شعبه دارد.

 پاستا توریتو بشقاب دریایی و استیک و بیف‌ها از غذاهای پرطرفدار منوی این رستوران هستند. همچنین یکی از محبوب‌ترین شعبه‌های این رستوران، شعبه پاسداران می باشد که  بادکوری خاص فضایی مناسب برای عکاسی دارد. لازم به ذکر است که قیمت منوی این رستوران بالا می باشد.

3_ رستوران ایتالیایی بوکا

رستوران بوکا یکی از رستوران‌های مشهور ایتالیایی در تهران است. این رستوران در محدوده شمال کاخ نیاوران قراردارد. محوطه این رستوران کوچک و دنج می باشد و برای قرارهای دو نفره جذاب و مناسب است.

منوی بوکا بسیار پر تنوع است از کریپسی کرانچ گرفته تا استیک میگو و انواع پیتزا در این رستوران خواهید یافت. در بوکا غذاهای دریایی وغذاهای بین المللی هم سرو می‌شود.

 چیزبرگر ایتالیایی و پاستا سان ست از غذاهای پر تقاضای این رستوران است.

4_ رستوران ایتالیایی سنسو

رستوران سنسو که یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی است که طرفداران بسیاری دارد. منوی این رستوران هم از تنوع قابل توجهی برخوردار است. این رستوران سه شعبه دارد. شعبه شمال در محدوده نیاوران سه راه یاسر، شعبه غرب در بلوار فردوس خیابان رامین و در آخر خیابان اندرزگو که این شعبه فقط غذای بیرون بر به مشتریان ارائه می‌دهد.

پاستا آلفردو از غذاهای مشهور این رستوران است. همچنین میگو سوخاری از پر طرفدارترین غذاهای دریایی این رستوران می باشد. سالاد با فیله سوخاری و همبرگر گوشت هم مشتریان خودش را دارد.

بشقاب مخصوص سوخاری یکی از گران‌ترین غذاهای این رستوران است که  محتویات بشقاب شامل فیله استیک گوشت، ماهی سالمون و استیک مرغ است.

5_ رستوران ایتالیایی لئون

لئون که یکی از قدیمی ترین رستوران های ایتالیایی است هم آوازه مشهوری بین رستوران‌های ایتالیایی دارد که در نقاط مختلف تهران شعبه دارد یکی درخیابان فرشته و مرکز تجاری سام واقع شده است.

شعبه دوم در مرکز تهران در خیابان آبان جنوبی جنب کوچه ورشو واقع شده.

شعبه دیگر این رستوران در غرب تهران منطقه سعادت آباد جنب مرکز خرید اپال است.

دو شعبه دیگر هم در مجتمع معروف آ .اس. پ و مجتمع مدرن الهیه به مشتریان سرویس می‌دهند استیک و ریوای از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند.

شعبه الهیه با دکور مخصوص ایتالیایی دیزاین شده است. شعبه خیابان کریمخان هم یکی از قدیمی‌ترین شعبه‌های این مجموعه می باشد که مشتریان ثابت قدیمی دارد.

یک شعبه دیگر لئون درخیابان پاسداران است که در فضای روف گاردن واقع شده.

6_ رستوران روکو

خیابان مجیدیه محله‌ای که بیشتر ساکنین آن ارامنه هستند یک رستوران ایتالیایی مشهو به نام روکو دارد.

استیک گوشت و بشقاب مخصوص از بهترین و گران‌ترین غذای این رستوران هستتد. بیشترین شهرت رستوران به سادلادهایش است که با سس مخصوص روکو سرو می شوند.

سالاد سوخاری و سالاد سزار روکو بسیار معروف هستند. پیتزا مخصوص و پتیزا فلادفیا روکو هم طرفداران خودشان را دارند.

7_ رستوران برایتون

خیابان شهید بهشتی و خرمشهر برای رستوران‌گردی بسیار مناسب است و کافه رستوران برایتون هم در آن واقع شده.

این رستوران هم انواع غذاهای ایتالیایی مثل استیک و پاستا سرو می کند.

اگر دست جمعی به برایتون بروید نیازی نیست نگرانی تفاوت سلیقه ها باشید چون منوی این رستوران تمام سلایق غذایی را کاور می کند.

8_ رستوران مورانو

رستوران ایتالیایی مورانو یکی دیگر از رستوران‌های محبوب و قدیمی غذای ایتالیایی در تهران است. سرویس دهی مورانو به صورت بیرون است.

مورانو فیلتو پیتزای پرفروش این رستوران است که با فیله استیک آماده و به مشتریان عرضه می شود‌ پاستا الفرودو و سالاد گاردن هم از غذاهای خوب این رستوران ایتالیایی هستند.
مورانو در سعادت آباد واقع شده است و محدوده ارسال غذایش غرب و شمال شهر است.

9_ رستوران ایتالیایی ملورین

این کافه رستوران در مرکز شهر و حوالی خیابان هفت تیر واقع می باشد. در منوی این رستوران چیکن استراگانوف و انواع سالاد و پیتزا پیدا می کنید. پاستا پنه ملورین هم طرفداران مخصوص خودش را دارد. ملورین امکان سفارش غذای آنلاین نیز دارد.

10_ رستوران ادبرت

ادبرت در محدوده خیابان کریمخان نزدیک خیابان مصطفی حسینی است. این رستوران به طور کلی برای پیتزاهایش مشهور است و مشتری های خاص و ثابت دارد. پیتزا مخصوص ادبرت و پیتزا بیکن محبوب و پر طرفدار هستند.

11_ رستوران کاپری

 رستوران کاپری در محدوده خیابان مطهری قرار دارد.

پیتزاهای این رستوران مانند پیتزا فیله مخصوص، پیتزا بوقلمون وپیتزا دی کاپریو مشتری‌های ثابت و وفادار دارند. پاستای فیله با سس تند یکی از غذاهای پر طرفدار کاپری است. پاستا سف و اسپاگتی بلونز هم جزو غذاهای برند کاپری هستند.

12_ رستوران پرانزو

رستوران پرانزو که از قدیمی‌ترین رستوران های ایتالیایی در تهران است که در خیابان سهروردی قرار دارد. این رستوران برای دونر کباب خاصش معروف است.

20 سال است که پرانزو در کنار این دونر کباب معروف، انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند. پیتزا و استیک‌های این رستوران مورد توجه قرار دارند.

پرانزو اخیرا دکور خود را تغییر داده و حال‌ و هوایی ایتالیایی به فضایش داده است.

تعطیلات مارکت بزرگترین مرجع آنلاین اوقات فراغت فارسی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *