تهران, مال, مراکز خرید

پاساژ تندس ، مرکز خریدی که دیگر تنها نیست

پاساژ تندس ، مرکز خریدی که دیگر تنها نیست

پاساژ تندیس با آرایشگاه های مردانه و زنانه در طبقات اداری و ارائه انواع مختلف کالاها از مراکز خرید محبوب است.

در تهران مملو از دودهای خاکستری اتومبیلها، دیدن پاساژ تندیس با دنیایی از رنگ و زیبایی موجبات نشاط افراد است.

در شمالی ترین مکان شهر تهران در منطقه خوش آب و هوای پایتخت در نزدیکی های میدان پرآوازه تجریش، پاساژ تندیس با زیبایی فرح انگیز خود قرار دارد. پاساژ تندیس که روزی شاید در شمال تهران، تک بود و طرفداران زیادی را به سوی خود جلب می کرد. امروز هم علی رغم گذشت سالها با وجودی که دیگر تنها نیست و شاهد تولد مراکز زیادی از قبیل سانا سنتر و پالادیوم و … در منطقه است اما، هنوز زیبایی خود را به رخ تماشاگرانش می کشد و مشتاقانه به ارائه خدمات مشغول است. با ما در بررسی از پاساژ تندیس این مجتمع خرید مدرن و شیک همراه باشید.

گذر به سرزمین پاساژ تندیس (Pasazh Tandis)

پاساژ تندیس با زیر بنایی برابر با ۲۲۰۰ مترمربع در ضلع شمالی میدان تجریش، به سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمانی رفیع در ۱۴ طبقه که ۵ طبقه آن به بخش اداری تعلق دارد. بخش اداری این Shopping Center مدرن شامل ۸۸ واحد است. در گذر به پاساژ تندیس گذشته از وجود آرایشگاه های زنانه و مردانه، برای ثبت خاطرات هیجان انگیز جوانی خود می توانید به آتلیه عکاسی در پاساژ تندیس نیز مراجعه کنید.

همچنین باید بدانید که بخش تجاری پاساژ تندیس، در ۴ طبقه شامل ۱۷۷ واحد فروشگاهی می باشد. در این میان شما شاهد تعداد زیادی آسانسور و پله برقی در پاساژ تندیس هستید که جهت راحتی تردد در بین طبقات، مهیا می باشد.

دسترسی به مجتمع تجاری تندیس

پاساژ تندیس در نزدیکی بازار بزرگ تجریش، این بازار قدیمی که نشانگر بخشی از تاریخ است، قرار دارد. همچنین امام زاده صالح با گنبدهای زیبای قدیمی خود در فاصله ای قریب به پاساژ تندیس واقع است. اگر بخواهید از در ورودی شرقی وارد مجتمع تجاری بشوید، باید از خیابان فنا خسرو یا دربند عبور نمایید. اما ورودی غربی از طریق عبور از خیابان شهید جعفری است.

آدرس Trade Center:
ضلع شمالی میدان تجریش – خیابان شهید جعفری – پاساژ تندیس
تلفن: ۲۲۷۳۱۰۱۰ ۰۲۱
ساعات کاری: از ۱۰ تا ۲۲

برندهای مراکز تجاری تندیس

در پاساژ تندیس این بازار مدرن و نسبتاً گرانقیمت، مارکهای شناخته شده خارجی و ایرانی در مجاورت هم مشغول عرضه محصولات خود برای فروش هستند. امروز قصد داریم به سراغ برندی برویم که همه بخوبی آن را می شناسید. حتی به یقین می توان گفت که در خانه هر ایرانی، لااقل یکی از قوطی های آبی خوش رنگش دیده می شود.

این برند در فروشگاه لوازم آرایشی پاساژ تندیس جای دارد. بله صحبت از کرم شناخته شده نیوا (Nivea) با عطر خوش رایحه و محبوب در بین خانمها است. نخستین بار یک آلمانی در سال ۱۹۱۱ ماده جدیدی تولید نمود که در قیاس با رقیبان صنعت بهداشتی و آرایشی آن زمان از عطر مطلوب تری برخوردار بود.

سپس با افزودن اسانس های خوش رایحه نارنج، رز، پرتقال و یاس محصول تولید شده به برندی به نام نیوا شناخته شد. اسم برند از واژه Niveus به معنای سفید چون برف، اقتباس شده است. امروزه برند آلمانی نیوا در بیشتر از ۲۰۰ کشور جهان عرضه می شود.

برند معروف در زمینه پوشاک بانوان و آقایان

حالا که به زیبایی پوست خود اندیشید، لازم است به برند معروف بوسینی ( Bossini) در زمینه پوشاک بانوان و آقایان در پاساژ تندیس سری بزنید. نخستین فروشگاه این برند در سال ۱۹۸۷ در هنگ کنگ تأسیس شد. سپس معروفیت برند در بخش بین المللی به سرعت زیادی گسترش یافت.

برند هم اکنون دارای شعبات گوناگون، در ۳۶ کشور جهان از جمله ایران است. البته بازار اصلی این برند در چهار کشور چین، تایوان، سنگاپور و هنگ کنگ قرار دارد. از صفات بارز و دلخواه این برند، استفاده از رنگ های شاد و دارای تنوع بسیار است. باید بدانید که در مراجعه به پاساژ تندیس می توانید از برندهای مختلف زیادی، نظیر برند کلارکس در زمینه کفش، کانورس شامل لباس، کیف و کفش اسپورت، برند دیزل در رابطه با شلوار های جین مردانه و زنانه و … خرید بفرمایید.

رستورانها و کافه های پاساژ تندیس

به یقین وقتی از پاساژگردی خسته بشوید، به یاد مراکز غذایی خوشمزه پاساژ تندیس خواهید افتاد. باید بدانید که رستوران ربلان پاساژ تندیس، دارای فضایی بزرگ، شیک و دلباز است. همچنین مناظر زیبایی از شهر را در این رستوران مدرن با دکوراسیون ویژه خواهید دید.

پیشنهاد مخصوص برای شروع غذا، سوپ روز یا سالاد سزار سوخاری است. شما می توانید از انواع کباب ها کباب شالتو یا شیشلیک شاندیزی را به اتفاق پلو دیگی زعفرانی، گزینش کنید. یا بجای کباب در این کافه رستوران فرنگی – ایرانی، انواع پیتزا یا پاستا را تست نمایید. اقسام نوشیدنی با تزئینات جالب توجه نیز، در این رستوران سرو می شود. جالب است بدانید برای پکیج های تولد نیز با گل آرایی، شمع و بادبادک در جشن شادیتان از شما پذیرایی خواهد شد.

اما کافی شاپ های خوبی نیز در پاساژ تندیس وجود دارد. مانند کافه گرا، که محلی دنج و مناسب است، جهت قرار گذاشتن با دوستان خود. آنگاه در کنار نوشیدن قهوه یا کاپوچینو، چیز کیک نوتلا را نیز نوش جان کنید. یا از دسرهای خوشمزه کافه گرا در پاساژ تندیس، ژلاتو گرا را انتخاب کنید. همچنین در کافه گرای پاساژ تندیس، اسموتی، لیموناد و یا کوکتل را تست کنید. البته رستوران اردک آبی، رستوران الیزه با چشم انداز زیبا واقع بر پشت بام این پاساژ ، رستوران ایتالیایی وشه و … نیز در این مجتمع تجاری وجود دارد.

 

امکانات پاساژ تندیس:

مجتمع خرید علاوه بر معماری جذاب و تماشایی داخل پاساژ از سیستم های امنیتی، نظیر اعلام اطفای حریق، دوربین مداربسته و … نیز برخوردار است. همچنین پاساژ تندیس برای اینکه خریداران در هنگام گردشگری از نظر جای پارک خودرو در منطقه شلوغ و پر ترافیک تجریش دچار سردرگمی نشوند، دارای پارکینگ طبقاتی نیز می باشد.

این پارکینگ با ظرفیت ۲۷۰ جای پارک خودرو، در ۵ طبقه پاساژ تندیس است. در این پاساژ خرید شما می توانید انواع پوشاک، کیف، کفش، شال، روسری، عینک، اکسسوری های مختلف، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانه، وسایل تزئینی و انواع بدلیجات تزئینی در قفسه ها را نیز ببینید و بخرید.

کلام پایانی:

جهت تعادل در قیمت ها در مرکز تجاری تندیس، گاه گاهی محصولات با تخفیف عرضه می شود. هدف در وهله اول رضایت مراجعه کنندگان از خریدی مناسب است و در ثانی فروش اجناس، توسط صاحبان برند در فروشگاه ها می باشد. سایت تعطیلات مارکت، ضمن توجه به گذران هر چه بهتر اوقات فراغت، از شما دعوت می کند که به منظور خرید اجناس برند و شاید احتمالاً برخورد به دوره تخفیف، سری به پاساژ خرید تندیس بزنید تا لذت خریدی مطلوب را تجربه نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *