جاذبه های طبیعی, گردشگری, گیلان

دیلمان یکی از بکرترین جاذبه های گردشگری استان گیلان

دیلمان یکی از بکرترین جاذبه های گردشگری استان گیلان

دیلمان که به عنوان یکی از زیباترین و دست نخورده ترین جاذبه های گردشگری استان گیلان شناخته می شود، مکانی مناسب برای دوستداران طبیعت و همچنین برای کسانی که به تاریخ علاقه دارند، رازهای سربه مهر بسیاری دارد و تنها روش برای کشف همه این رازها، سفر به دیلمان در استان گیلان است. این منطقه یک فلات بزرگ در شرق استان زیبای گیلان و در نزدیکی شهر لاهیجان است و برای رسیدن به منطقه می توانید از یک جاده جنگلی بی نظیر و خیره ‌کننده عبور کنید.

چرا به دیلمان سفر کنیم؟

اگر می خواهید بلندترین نقطه استان گیلان را از نزدیک ببینید، باید به دیلمان سفر کنید. این منطقه علاوه بر این که یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی استان گیلان است، مرتفع ترین نقطه در این استان نیز به شمار می رود و برای درک زیبایی های این مکان بی نظیر تنها باید به آن سفر کرد و آن را از نزدیک دید. آب و هوای این منطقه، کوهستانی و بسیار مطبوع است و جالب است بدانید این جاذبه بی نظیر یکی از مناطق باستانی ایران محسوب می شود و بر اساس شواهد باستان شناسی کشف شده، قدمت آن به دو هزار سال قبل و به عصر برنز بازمی گردد و با سفر به این منطقه می توانید به ماجراجویی در غارها و طبیعت گردی بپردازید.

منطقه بکر دیلمان

جاذبه های دیلمان

دیلمان پر از جاذبه های گردشگری است. از جمله جاهای دیدنی گیلان در این منطقه که می توانید از آنها بازدید کنید، آبشار لونک، کاروانسرای تاریخی تی تی و همچنین یک حمام تاریخی متعلق به دوران قاجار می باشند.

اگر به کشف ناشناخته ها علاقه دارید و دوست دارید در سفر، به ماجراجویی بپردازید، حتما چند روز از تابستان آینده را به بازدید از دیلمان اختصاص دهید. این مکان برای مدیتیشن و تمدد اعصاب ایده آل است و می توانید به آرامشی عمیق دست یابید.

https://dalahoo.com/en/news.cfm?id=166

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *