جاذبه های طبیعی, گردشگری, گیلان

سفر به ساحل کیاشهر یکی از زیباترین سواحل و جاذبه های دیدنی استان گیلان

سفر به ساحل کیاشهر یکی از زیباترین سواحل و جاذبه های دیدنی استان گیلان

ساحل کیاشهر یکی از زیباترین سواحل شمالی ایران و از بهترین جاذبه های گردشگری استان گیلان است که در بندر کیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارد. با رفتن به این ساحل می توانید از امکانات تفریحی متنوعی استفاده کنید و در پلاژ مخصوص، شنا کنید و آفتاب بگیرید. همچنین در ساحل کیاشهر می توانید قایق و جت اسکی کرایه کنید و به دریا بزنید و با با موتورهای چهار چرخ بزرگ در امتداد ساحل رانندگی کنید. در زمان برگزاری جشنواره بادبادک ها، آسمان این ساحل بی نظیر پر از بادبادک های رنگارنگ می شود و در برخی موارد نیز مسابقات بادبادک بازی در آن برگزار می گردد.

درباره ساحل کیاشهر

ساحل کیاشهر یکی از توریستی خطوط ساحلی در تمام ایران و از زیباترین سواحل و جاذبه های دیدنی استان گیلان است که در تمام فصول سال پر از گردشگر می باشد. این ساحل زیبا مکان بسیار مناسبی برای ورزش های آبی است و افراد زیادی با هدف شنا و انجام ورزشهای ساحلی به این ساحل قدم می گذراند.

جالب است بدانید ساحل کیاشهر زیباترین خط ساحلی ایران را دارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. ماسه های سفید و تمیز این ساحل و آبهای شفاف و زیبای آن در تابستان، جان می دهد برای دوش آفتاب و شنا کردن، با توجه به بررسی های گردشگری که انجام گرفته، ساحل کیا شهر، شادترین ساحل ایران است و جالب است بدانید سفیدرود که بزرگترین رودخانه ایران محسوب می شود، از طریق این ساحل وارد دریای خزر می شود.

غروب زیبای ساحل

دسترسی به ساحل

راههای متعددی برای رسیدن ساحل وجود دارد ولی بهترین مسیر دسترسی به این ساحل زیبا، جاده آستانه اشرفیه به بندر کیاشهر است. شما همچنین می توانید از هر نقطه در استان گیلان مانند بندر انزلی یا لاهیجان نیز به راحتی به این ساحل برسید. در مسیر تهران به گیلان می توانید از یکی از شهرهای شمالی سنگر، کوچصفهان و آستانه اشرفیه وارد بندر کیاشهر شوید و به سمت ساحل بروید. لازم به ذکر است برای استفاده از امکانات مختلف، باید بین ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر به این ساحل بروید.

اگر برای سفر بعدی خود به دنبال یکی از بهترین جاهای دیدنی گیلان هستید، توصیه می کنیم به بندر کیاشهر سفر کنید و از ساحل کیاشهر بازدید نمایید و به تفریح و گشت و گذار بپردازید.

https://www.hotelbeachside.com/top-10-most-beautiful-beaches-in-iran/kiashahrbeach.htm

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *