جاذبه های طبیعی, خراسان رضوی, گردشگری

طرقبه مشهد یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی

طرقبه مشهد یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی

طرقبه مشهد یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد است که امروزه به عنوان یکی از شهرهای استان خراسان رضوی به شمار می رود و در دامنه های دره های سرسبز کوه های بینالود قرار دارد و از قدمتی طولانی برخوردار است. طرقبه مشهد یکی از قدیمی ترین روستاهای باستانی طوس است که به دلیل آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبایی که دارد،

همچنین به دلیل قرارگیری در جاده مشهد به نیشابور، تبدیل به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی شده است و امروزه به عنوان تفرجگاهی طبیعی برای مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار می گیرد و سالانه هزاران توریست داخلی و خارجی برای گشت و گذار و تفریح به این مکان می روند. با سفر به مشهد می توانید با اختصاص دادن یک روز از سفر خود، به طرقبه مشهد بروید و در یکی از رستوران های این منطقه، غذایی خوشمزه در طبیعت نوش جان کنید.

در این مکان همچنین می توانید، صنایع دستی ایرانی را به عنوان سوغاتی خریداری کنید و برای عزیزانتان ببرید. این منطقه کوهستانی زیبا دارای باغ ها و پارک ها، چشمه ها، رودخانه و کوهای بسیاری است و شب های سرد تابستان آن، مشهور است و سیب و گیلاس از محصولات کشاورزی آن محسوب می شوند.

طرقبه مشهد

بهترین زمان برای رفتن به طرقبه مشهد

از آنجایی که زمستانهای طرقبه بسیار سرد است، بهتر است در اواسط بهار و تابستان به این منطقه سفر کنید تا بتوانید از آب و هوای معتدل و مناظر چشم نواز، نهایت لذت را ببرید.

دسترسی به طرقبه مشهد

طرقبه مشهد که یکی از دیدنیهای استان خراسان رضوی به شمار می رود، در فاصله 25 کیلومتری از شهر مشهد قرار دارد و برای رسیدن به آن باید 40 دقیقه تا شهر زیبای بزرگراه وکیل آباد رانندگی کنید، همچنین می توانید از مترو و اتوبوس برای رفتن به این تفرجگاه استفاده نمایید.

https://tr2p.com/blog-post.aspx?id=20193

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *