جاذبه های طبیعی, چهارمحال و بختیاری, گردشگری

چشمه دیمه سرچشمه زیبایی‌هاست

چشمه دیمه سرچشمه زیبایی‌هاست

جاذبه ‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف آن قرار گرفته است. هرکدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند. یکی از این مناطق زیبا چشمه دیمه است. این چشمه در روستای‌ دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ قرار دارد. سرچشمه آن از زرکوه است. جالب است بدانید که چشمه دیمه زمانی سرچشمه زاینده‌رود بوده است.

آب چشمه‌ دیمه مملو از املاح معدنی است. به همین دلیل بسیاری از افراد به سراغ سرچشمه می‌روند و از آب آن می‌نوشند. این آب باعث به وجود آمدن منطقه‌ای سرسبز و دل‌نشین در دیمه شده است. همچنین دشت لاله‌های واژگون در نزدیکی چشمه واقع شده است. این دشت به زیبایی‌های جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری افزوده است.

جاذبه‌ های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری

زیبایی چشمه دیمه

این چشمه از زیباترین جاذبه ‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است. وجود این‌چشمه و رودی پرآب باعث شده است که منطقه دیمه با چمنزارها و درختان پوشانده شود. اکثر جاذبه‌های دیمه طبیعی هستند. همچنین از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند و به همین دلیل مقصد گردشگران بسیاری هستند. بهترین فصل برای سفر به منطقه دیمه، فصل‌های بهار و تابستان است.

اگر می‌خواهید مدتی از همهمه و آلودگی هوای شهرها فاصله بگیرید، چشمه‌ دیمه مقصدی مناسب برای رفع خستگی و آسایش شماست. چارمحال و بختیاری همیشه جاذبه‌هایی برای شگفتی شما دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *